Ytse - Future Shock

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Lid sinds
16 december 2003
Berichten
3.098
Locatie
Rotterdam


Geen tijd om meer iets aan te passen. Deadline van uploaden nadert. :) Mix ben ik nog niet blij mee. Hier moeten jullie en ik het mee doen dit jaar.

Track is mijn poging om wat te maken in Detroit techno style. Zitten wat verschillende thema's in de track. Misschien moet ik er twee nummers van maken?
 
Ja, niet slecht, maar ook niet denderend. Mss kun je er eens twee tracks van proberen maken, ja. Al bij al, een dikke stem voor de moeite die hierin steekt. ;)
 
Aardige track hoor, het heeft een goeie drive, echter wat je zelf al zegt, kan de mix beter. En misschien zou je er wat elementen uit kunnen halen, less is more is meestal het motto, er zit iets te veel op elkaar denk ik.
 
niet helemaal mijn genre, maar zitten wel wat toffe dingen in. De mix kan nog wat liefde gebruiken inderdaad.
 
Lekker quirky, daar houd ik wel van! Dat donkere stuk na 1:20 is geweldig, meer van dat graag! Soms misschien wat druk en mist er opbouw / release.
 
kwa arrangement ruw aan de randjes maar dat geeft niet wat mij betreft. hij is lekker hoor ik vind de ritme en de drumgeluiden zeer geslaagd.
 
Ik ben niet thuis in het genre, maar het stoempt lekker door. Iets minder elementen zou de track denk ik wel ten goede komen.
 
gruizig, met zuivere elementen. dat je niks meer aan de mix kon doen, wellicht maakt dat deze track/versie wel lekker.
er ontstaan bizondere sounds, steeds.

me like. dat zweepje... ik noem het maar zo, zuiver element, maakt een bizondere discrepantie.
 
Zitten veel toffe sounds in en heeft wel een goede underground sfeer. Ik weet het niet helemaal met de blubber bas, maar je hoort het niet vaak dus vind het wel gedurfd. Qua structuur wisselt het wat veel waardoor ik wat moeite heb om het als geheel te ervaren.
 
Vette dump filter bassje.... (wel gedurfd) :okdan:
Het nummer is zelf is lekker chaotisch
en klink alsof ie snel inmekaar is gezet...:okdan:
Maar dat was toen ook zo bij dat soort detroit techno opnames en vooral parties...
Even een 303 met een 909 koppelen samen met een 808 plus synth en sampler en je kon gaaaaan!
 
Aparte beat, ik associeer het met gestamp in de modder :P. Ik heb voorgaande jaren wel betere tracks van je gehoord, deze doet het helaas niet zo voor mij
 
Twee tracks inderdaad. Welke partijen bij welke track horen, is dan even de puzzel. En anders is een beetje overlap tussen de twee ook prima.

Ik hoor swing op bepaalde sporen, waar andere sporen dat niet (of minder) hebben. Dat botst (hoewel ook lekker - kwestie van sweet spot). Kan tevens helpen in onderscheid maken richting twee tracks.

Geluid van de bassline vind ik best tof, maar de lijn zelf niet zo.. die is wat hoekig, zo op de afterbeat. Verder zeker wel good vibes, benieuwd naar eventuele updates.
 
Ik vind de basisgroove heel fijn!
Mee eens dat de track wat teveel elementen in zich heeft, je weet niet waar je moet luisteren. Basgeluid is gedurfd :), kan niet horen welke noten er gespeeld worden maar dat heeft ook wel iets.
 
Ik ervaar je track als muziek bij een video van een drukke stad, 's avonds, vol chaotisch verkeer, versneld afgespeeld. Dus het werkt bij mij wel beeldend, maar eigenlijk hou ik toch meer van wat rustiger melodische electronische muziek in de ambient sfeer.
 
Lekkere sfeer, maar op de een of andere manier wat 'modderig'. Kan het niet goed verwoorden, maar misschien een wat dunnere (meer open) kick erin?
 
Back
Top