Roonan- Kyron 2022

Wat een bijzondere track dit, de eerste die ik hoor in 2023. Het klinkt echt als een reis, met verschillende verrassende afslagen. Het sfeertje rond 2:33 met de synths is heerlijk en vraagt echt om mysterieuze VJ-beelden. Wegzweven geblazen. Als de beat hem op 4:11 weer oppikt, is ook super gedaan. Het enige aandachtspuntje voor mij is de wat trage opbouw. Die zou ik zelf wat inkorten of gevarieerder maken, maar misschien is dat ook gewon smaak. Prachtige track en het niveau ligt echt knetterhoog deze editie! 🔥🔥🔥
 
Er gebeurd weinig, maar toch kon het me 6,5 minuten lang boeien.
De melodie rond 1.07 komt wel wat raar in, maar gelukkig blijkt dat eenmalig.
Toptrack en mooie productie. Lekker subje ook (zo een waarvan je de hele tijd denkt dat je telefoon in je broekzak afgaat).
 
Deze track springt er echt voor mij uit. Lekker minimal en kabbelt fijn door. Ideaal na een opener tune of als 3e, 4e track in een set.

Als ik ooit weer wat ga doen op DJ Mag's Soundlab show zou ik hem absoluut supporten. :okdan:
 
Je creatie klinkt goed, mag voor mij wel wat spannenender. Goede muziek om je stress niveau omlaag te krijgen.
 
Beterschap gewenst :okdan:
Thanks, ben nog steeds niet helemaal de oude...
Ja ziekte heerst nogal momenteel, beterschap!
Thanks!
Heerlijke beat, melodische sounds en transparante mix.
Knap gedaan hoor! Beterschap!
Dank je wel!
Wat een bijzondere track dit, de eerste die ik hoor in 2023. Het klinkt echt als een reis, met verschillende verrassende afslagen. Het sfeertje rond 2:33 met de synths is heerlijk en vraagt echt om mysterieuze VJ-beelden. Wegzweven geblazen. Als de beat hem op 4:11 weer oppikt, is ook super gedaan. Het enige aandachtspuntje voor mij is de wat trage opbouw. Die zou ik zelf wat inkorten of gevarieerder maken, maar misschien is dat ook gewon smaak. Prachtige track en het niveau ligt echt knetterhoog deze editie! 🔥🔥🔥
Dank je. Ben het er wel mee eens dat er meer uit te halen viel. Ik had deze track eigenlijk al losgelaten, maar SB-SIX zei dat hij wel contest waardig was. Gezien de reacties inderdaad een goede aanname. En blijven leren is eigenlijk ook wel de charme van muziek maken vind ik. Ik heb er na 30 jaar nog steeds veel plezier van.
Er gebeurd weinig, maar toch kon het me 6,5 minuten lang boeien.
De melodie rond 1.07 komt wel wat raar in, maar gelukkig blijkt dat eenmalig.
Toptrack en mooie productie. Lekker subje ook (zo een waarvan je de hele tijd denkt dat je telefoon in je broekzak afgaat).
:D Thanks
Mooie donkere en ingetogen track!
Dank je.
Mooie productie, mooie mix!!
Muzikaal mis ik nog iets, maar voor de rest erg fijn.
Mee eens, is niet de meest spannende track. Aan de andere kant zijn er ook reacties dat het prima is zo. Sta ik eigenlijk wel van te kijken.
Deze track springt er echt voor mij uit. Lekker minimal en kabbelt fijn door. Ideaal na een opener tune of als 3e, 4e track in een set.

Als ik ooit weer wat ga doen op DJ Mag's Soundlab show zou ik hem absoluut supporten. :okdan:
Helemaal goed! Dank voor de feedback. Daar wordt een mens blij van en daar doen we het tenslotte voor. :okdan:
Je creatie klinkt goed, mag voor mij wel wat spannenender. Goede muziek om je stress niveau omlaag te krijgen.
Dank en mee eens. Als ik er nog niet op uitgekeken was, dan had ik er nog wat laagjes en subtiele wijzigingen bij gemaakt.
 
yeah! begint al strak, gedempt om uit te breken. mooie sounds!

repetitief, in de positieve zin, geeft de kracht. mooi laag, mooie details.

het blijft gedempt zoals ik het nu noem, dát werkt. en dan die minimale toevoegingen, rattles... etc etc

zit keigoed in elkaar.
 
Nice. Mooie geluiden en geluiden die lekker met elkaar samenwerken. Normaal mag het hier en daar mag het wat ruwer van mij, is bij je bekend, maar bij deze track klinkt dat beetje minimale wel goed.
 
Mooi, al die kleine details. Vette productie, vooral die sub klinkt heerlijk. Trentemoller is inderdaad niet ver weg... ;) (is 1 van mijn favorieten dus jouw track valt ook zeker in de smaak).
 
Heerlijk! mijn stem heb je. Elke sound lijkt wel apart bestudeerd en neergelegd in de mix, daar hou ik van...
Dank je. Dat is zeker waar. Soundstage vind ik erg belangrijk, dus daar wordt best wat aandacht aan besteed.
yeah! begint al strak, gedempt om uit te breken. mooie sounds!

repetitief, in de positieve zin, geeft de kracht. mooi laag, mooie details.

het blijft gedempt zoals ik het nu noem, dát werkt. en dan die minimale toevoegingen, rattles... etc etc

zit keigoed in elkaar.
Dank voor het compliment :okdan:
Nice. Mooie geluiden en geluiden die lekker met elkaar samenwerken. Normaal mag het hier en daar mag het wat ruwer van mij, is bij je bekend, maar bij deze track klinkt dat beetje minimale wel goed.
Ja, dat weten we :engel:. Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde werken, dat houdt het leuk, spannend en gevarieerd.
Mooi, al die kleine details. Vette productie, vooral die sub klinkt heerlijk. Trentemoller is inderdaad niet ver weg... ;) (is 1 van mijn favorieten dus jouw track valt ook zeker in de smaak).
Poeh, dank. De track wordt beter gewaardeerd dan ik zelf had verwacht. Weer wat geleerd :beard:
 
Back
Top