SB-SIX - Come over

Zo zie je maar wat context: eerst luisteren dan pas lezen
Want ik zag ijsbanen mensen met fel gekleurde mutsen, die shit
Kan ook namelijk!
 
Mooie deep house productie, prettige melodie op de bell sounds, ik weet niet waarom maar ik heb een beetje een allergie ontwikkeld voor hoge donkere mannen vocals...maar dat ligt aan mij en doet niets af aan deze mooie track :D
 
:ik moet dit meerdere gaan luisteren...
begint erg goed, maar die stem, kan mijn stemming zijn. er begint al iets organisch te ontstaan, als ik meer luister.

de stem is het orgaan van de vis.

huh?

komt ineens in me op, het is een variant.op een regel uit mijn wetk en alleen van daaruit te verstaan?

of is het toch gewoon een bijna ongeartikuleerde uiting, misvormd, van de vervreemding die in dit nummer heerst?
 
De track klinkt lekker super smooth, echt heerlijk :okdan:
Die diepe bass en chords stabs zijn echt fantastisch. Ik zeg, releasen die track!
 
Hele fijne diepe en warme tune. Zit erg goed in elkaar en de vocalen vormen een super aanvulling!
 
Dank allemaal weer voor de leuke comments!!
man man man, lekker weer. Klikt allemaal top in elkaar gemixt en sounds passen perfect. Hij klinkt wat scheller dan ik van veel van jouw tracks ken, kan dat kloppen? Alsof ie iets te hard opgepompt is. Maar deze track verdiend het om met een positieve noot te eindigen, erg knap hoe je zo veel geluiden hun eigen ruimte weet te geven :)
Ja dat klopt, het leek me bij deze productie passend iets meer top-end te hebben voor een wat modernere feel. Misschien iets te veel dus, ik ga er naar kijken!
Erg fijne mix, die subbas klinkt geweldig op mijn Genelecs. Sowieso kun je alle partijen heel duidelijk onderscheiden. Knap gedaan.

Sfeertje is lekker diep. Deephouse, maar niet cliché. In de break rond 4:00 speel je dezelfde baslijn als door de rest van de track. Daar zou ik misschien wat spelen, om de luisteraar even op een ander been te zetten. Als een bridge in een popliedje: 16 of 32 maten net even anders, waardoor het refrein daarna weer fris en extra lekker klinkt.

De drop op 4:32 met het extra trommeltje is top. Lekker minimaal en uiterst effectief. Al met al een heel fijne track. En terwijl ik dit schrijf, begint de zon spontaan te schijnen. Dat kan geen toeval zijn 😁
Goed idee van een variatie in de bassline! Ga ik misschien nog eens een keer voor zitten!
 
Wat een belachelijk goed nummer vind ik dit. Lastig uit te leggen, dat zou een heel verhaal worden. Maar alles klopt gewoon. Met grote afstand mijn favoriet, of mag ik dat nog niet zeggen? :halleluja
 
Ja. Vakmanschap eh. Pet af - en ik gooi 'm naar beneden, vanaf deze wolk..

Heerlijke geluiden, wat mij betreft had 'ie (daarom) prima zonder de vocal gekund..

En heel eerlijk.. moet 't es vergelijken, maar mix-technisch lijkt deze een andere "flavor" te hebben, dan wat ik van je gewend ben.. kan dat kloppen? Deze is ook helemaal kek in orde hoor, maar gewoon benieuwd..

// edit ik lees net de comment van @kobuz en je reactie.. check..

en SB x @Roonan .. ja man. Al wat opgenomen samen..?
 
Reuze bedankt voor de comments weer!
Zeer eens met alle bovenstaande positieve commentaren, behalve die eeuwige 1-2 kick/snare combinatie. Waarom? Daar moet toch iets anders op te verzinnen zijn?
Ik snap dat je dat zegt, paar jaar geleden was ik helemaal klaar met 4x4, maar op een gegeven moment verlangde ik weer meer naar structuur en ritme. Zijn fases bij mij.
Mooie deep house productie, prettige melodie op de bell sounds, ik weet niet waarom maar ik heb een beetje een allergie ontwikkeld voor hoge donkere mannen vocals...maar dat ligt aan mij en doet niets af aan deze mooie track :D
Helpt het als ik zeg dat dit een vrouwen vocal is die een octaafje naar beneden is gezet? :)
 
Oh haha, dan had ik het helemaal mis! Ik herken het soort vocals uit house achtige genres, en ik dacht altijd dat het hoog zingende donkere mannen waren. Misschien zijn die er ook wel. Nouja wat maakt het ook uit. Ik ben inmiddels fan van de track incl. vocalen.
 
SB is gewoon n klassebak, verrast niets... Mijn meest beluisterde gekeken YT video is ook zijn sound... haha waar is de tijd eh.
 
Back
Top