Dit ben ik

Kobboi

Stamgast
Lid sinds
18 februari 2021
Berichten
484
Locatie
Amsterdam
Dag allemaal,

Ben nieuw op het forum en wilde me even voorstellen. Heb veel muziek gemaakt in de jaren '90, tot vroege jaren 2000, maar door veelvuldig verhuizen en reizen heeft mijn set-up een decennium lang in de storage gezeten. In 2020 na veel omzwervingen eindelijk nog eens mijn studio opgezet en sindsdien weer helemaal volle muzikale pret. Tot mijn grote verbazing was in 15 jaar tijd Behringer veranderd in een synthbouwer van behoorlijke kwaliteit, waren mijn Six-trak, Juno 6 en EX-8000 plots synthklassiekers geworden, en produceerde heel veel synmakers opeens weer analoge gear die ook nog eens super betaalbaar.
Ik maak vooral electronica, van techno naar electro tot downtempo, een beetje al over the place. Je kan mijn tracks beluisteren op . Mijn studio bestaat op dit ogenblik uit een mix van oud en nieuw: de hierbovenvermelde synths, Yamaha AN1x, Dreadbox Nyx, Medusa, Matrix 1000, Korg 03RW, Roland Jv880, Jomox Airbase, Arturia drumbrute impact, Behringer Crave. Ik doe alles nog old-style, dwz via midi, mixen op outboard en opnemen en afwerken in de computer.
 
Back
Top