SB-SIX - Come over

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.153


Zo ik heb nog wat opgepoetst voor dit jaar. Denk dat ik dit de leukste vind. Het is een beetje deephouse achtig met een hoop symths en fx.
Bedoeling was een beetje warme track voor deze koudere dagen. Hoop dat het een beetje in de smaak valt.

Succes allemaal, ben benieuwd weer dit jaar wat voor moois er gemaakt is!
 
Last edited by a moderator:
klinkt altijd heerlijk jouw werk. de sounds zijn om te smullen.
Ik denk dat ik me deze track kan herinneren. Doet me ook een beetje aan Bonobo denken.

Waarom worden jullie geen duo @Roonan en @SB-SIX 2 synth masters die altijd kwaliteit afleveren. :-)
 
man man man, lekker weer. Klikt allemaal top in elkaar gemixt en sounds passen perfect. Hij klinkt wat scheller dan ik van veel van jouw tracks ken, kan dat kloppen? Alsof ie iets te hard opgepompt is. Maar deze track verdiend het om met een positieve noot te eindigen, erg knap hoe je zo veel geluiden hun eigen ruimte weet te geven :)
 
Erg fijne mix, die subbas klinkt geweldig op mijn Genelecs. Sowieso kun je alle partijen heel duidelijk onderscheiden. Knap gedaan.

Sfeertje is lekker diep. Deephouse, maar niet cliché. In de break rond 4:00 speel je dezelfde baslijn als door de rest van de track. Daar zou ik misschien wat spelen, om de luisteraar even op een ander been te zetten. Als een bridge in een popliedje: 16 of 32 maten net even anders, waardoor het refrein daarna weer fris en extra lekker klinkt.

De drop op 4:32 met het extra trommeltje is top. Lekker minimaal en uiterst effectief. Al met al een heel fijne track. En terwijl ik dit schrijf, begint de zon spontaan te schijnen. Dat kan geen toeval zijn 😁
 
Niet helemaal mijn ding maar ik hoor wel een goede en gelaagde track met mooie sounds en vocals waar met veel aandacht aan de mix is gewerkt.
 
Het 26 graden in de club...8)
tijd voor een verfrissend nummer...
en de temperatuur daalt neer naar een aangename 18 graden...:okdan:

Mooi nummer...
 
Cool, of nee ik bedoel juist vet warm! Lekkere sound man, deep & warm. Die vocals liggen er heerlijk in, goed gespeeld met die pitching. Deze krijgt weer een dikke stem!!

(aah, ik lees de intro teksten pas nadat ik zelf wat getiept heb, lekker lame dan nu mijn comment :P, maar ik laat het toch maar lekker staan want het is wat ik vond... ;))
 
Back
Top