TE Pocket Operators.. cheap build of verrassend duurzaam?

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Ze zijn nu al een aantal jaren op de markt.. Het zijn simpele printplaatjes die er erg fragiel uitzien. Wie gebruikt ze nu al een tijd en kan wat zeggen over de build qualitity. Vallen ze spontaan uit elkaar na een aantal jaar of zijn ze steviger dan ze er uitzien?
 
Ik had een po33 die na 1,5 jaar er gewoon mee stopte. Mijn jonge kids hebben ‘m flink mishandeld, hij zat in zo een gele officiële hoesje. Deze is nu opgestuurd voor reparatie.
In de tussentijd heb ik de street fighter versie gekocht, de po 133. Niet veel later heb ik ook de po32 gekocht.
Ik vind het heerlijk om met deze apparaatjes aan de eettafel te rommelen.
De kids (5,7,9) begrijpen ook hoe ze erop moeten sequencen, we hebben hele jamsessies.
De po’s syncen ook lekker met de circuit Tracks en Nanoloop fm. Als ze stuk gaan, zal ik ze waarschijnlijk blijven vervangen.
 
nice je hebt ook een nanoloop fm.
 
Ik heb de PO12 en de PO33. Allebei een doosje er rond gebouwd zodat je wat meer in je handen hebt. Die dingen blijven goed werken als je er rustig mee in gaat en niet mee gaat gooien of op gaat zitten ofzo. Die PO33 zou te gek zijn in een iets groter formaat zoals de Volcas bijvoorbeeld. Met buildin microfoon direct samplen van alles.

Trouwens die speaker die er op zit valt ook niet tegen hoor. Die PO12 dreunt behoorlijk. 😁

Vraag je het omdat je twijfelt of je er een wilt kopen? Volgens mij kan je ze tweedehands redelijk cheap kopen en weer voor hetzelfde doorverkopen als je zou willen.
 
Hier de po rythm en sub (12 en 14 dacht ik zo). In de euro rek. Nu... na ruim 2 jaar wel een defectje drukknopje. Kan je zelf herstellen repareren.
Knopje werkt alleen als ik echt heel hard indruk. Slijtage denk ik. Bij Thonk kan je voor de po's de d.i.y. rek adapter kopen. Wel een hoop muzikale lol voor weinig geld.
 
Laatst gewijzigd:
Allebei een doosje er rond gebouwd zodat je wat meer in je handen hebt

interessant.. ik zie die cases her en der maar die bieden niet echt veel bescherming.. ben je te porren om een foto van je creatie te delen?
 
Laatst gewijzigd:
@Bathmutz ; Hier ook interesse om dat even te zien. Zelfde vragen als @Furious5 eigenlijk, de PO's staan op het lijstje om mee te nemen op vakantie in een rugzak. Als ik al iets mee kan nemen naast tent, slaapzak, en een boel andere dingen, dan lijkt me het wel wat.
 
tot nu toe lijkt dit me de beste case die je online kan kopen... alleen is die $ 44,- incl shipping.

Screenshot 2022-11-14 at 21.22.44.png
 
nice je hebt ook een nanoloop fm.
Ja, ik wilde iets compacts als ik m’n kids naar het sporten bracht.
Dat opende m’n liefde voor kleine muziek gadgets zoals de po’s.
Ik had de po’s zwaar onderschat. Ze brachten voor mij zoveel plezier in muziekmaken terug.
 
@Bathmutz ; Hier ook interesse om dat even te zien. Zelfde vragen als @Furious5 eigenlijk, de PO's staan op het lijstje om mee te nemen op vakantie in een rugzak. Als ik al iets mee kan nemen naast tent, slaapzak, en een boel andere dingen, dan lijkt me het wel wat.
Goed idee. Ik gebruikte de 2 po's ook veel in de trein. Bij meerdere po's ff een extra klein kabeltje voor audio en sync signaal . veel plezier. Als je meer aande po's hangt is ern splitter kabel wel handig. Zo' n kabel split de 1/8 inch 2 kanaals naar 2 afzonderlijke 1/8 inch mono plug.1 voor audio en de ander de klik track voor sync.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top