Interessante 'geen-gear' gevonden

Iemand een goede ervaring met een goede kwaliteit mini stofzuiger met laag db die niet na 3x uit elkaar valt?
En geen paars maar wit of zwart.


Screenshot 2024-05-21 at 08.14.57.png
 
bewaar de kartonnen cylinders van je toiletrollen en gebruik deze om kabels die je in een doos of lade bewaar per stuk in op te bergen. Nooit meer alles in de klit. Gewoon om de centimeter of 20/30 om en om slaan en dan de cylinder eromheen doen. Ziet er niet uit maar super handig.
Check! Werkt perfect!
 
2000 watt voor een stofzuiger is ook wel erg veel haha..

Ik heb een starmix bouwstofzuiger met 8m slang, dat ding zuigt als een malle (geen Westmalle) maar die is 1600 watt. Als je het dan nog niet opgezogen krijgt, dan is er wat anders aan de hand.
 
Wat ik had begrepen is dat de wet verbiedt om nog “hoge” vermogens te verkopen.
In europa hebben een aantal mongolen de volgende wet bedacht,

Het gebruik en de aanschaf van ouderwetse gloeilampen is niet verboden.
U mag dus gloeilampen kopen, maar de Europese Unie heeft bepaald dat er in Europa geen nieuwe gloeilampen meer gemaakt mogen worden.


Dus laten we de lampen in China produceren en importeren ze dan deze kant op om ze vervolgens voor veel te veel geld hier te verkopen. :stupid
 
Dat komt omdat mensen denken dat je van LED lampen vlektyfus krijgt, en die zo'n grote bek hebben dat ze bij de EU denken: "Dan betaal je er maar voor, dan zijn wij van dat gezeik af. Van die anderhalve lamp voor die halve zolen vergaat de wereld ook weer niet."
 
Iemand een goede ervaring met een goede kwaliteit mini stofzuiger met laag db die niet na 3x uit elkaar valt?
En geen paars maar wit of zwart.


Bekijk bijlage 3848801

Heb deze ooit in China besteld (waar-ie overigens 93 cent kost ipv 16 euro (!) en zoals je vraagt ook in zwart, groen of paars beschikbaar is).
Je gelooft het niet, maar bagger. Shortte direct de usb-aansluiting. Kan ook niks verwachten met 5v/0,5a usbstroom.

Heb uiteindelijk deze gekocht van Hoto, die kan (SFW) zowel flink blazen als zuigen en komt in alle hoeken en gaten van synths. Kost wat, maar dat krijg je er uiteindelijk wel uit na al die milieu-onvriendelijke spuitbussen perslucht en schoonmaakdoejes.



HOTOCompressedAirCapsule.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Maak al jaren gebruik van mijn AEG zuigerert met het opzet borsteltje.
Werkt geweldig goed.
 
Dyson heeft sinds 2 jaar een speciaal opzetstuk met antistatische krasvrije borstel. Zuig ik zonder krassen zelfs displays mee. Ideaal als je al een dyson in huis hebt.
 
Dyson is onuitstaanbaar, ik heb dat hier in huis en raak m nooit aan. Die maakt zoveel lawaai, ik lijk wel op n schlagerfestival tussen lallende mannen te staan. irritant.
Als mijn vrouw m gebruikt verdwijn ik ondergronds de studio in.
Ik heb nog zo'n hele stille bosch (in de reclame stofzuigen ze ermee naast een leeuwin die slaapt) maar die is fin carriere. Valt altijd uit. Ik heb ook nog een Miele met stofzak, geweldig ding.
Zo'n dyson geluid is nog erger in n toilet als handdroger, als iemand dat ding aanzet vlucht ik buiten.
 
Dyson is onuitstaanbaar, ik heb dat hier in huis en raak m nooit aan. Die maakt zoveel lawaai, ik lijk wel op n schlagerfestival tussen lallende mannen te staan. irritant.
Als mijn vrouw m gebruikt verdwijn ik ondergronds de studio in.
Ik heb nog zo'n hele stille bosch (in de reclame stofzuigen ze ermee naast een leeuwin die slaapt) maar die is fin carriere. Valt altijd uit. Ik heb ook nog een Miele met stofzak, geweldig ding.
Zo'n dyson geluid is nog erger in n toilet als handdroger, als iemand dat ding aanzet vlucht ik buiten.
Haha. Geen idee of er bij jou misschien een paar knoopcelbatterijen zijn opgezogen en met 1000rpm rond gaan in de stofbak maar ik heb zo’n oplaadbaar ding wat ik gelijk met een Golden Retriever heb aangeschaft en is wat betreft die rondlopende haarbal een godsgeschenk. Geluid is acceptabel, en anders…Dyson maakt tegenwoordig ook noise canceling headphones, dat idee hebben ze dan waarschijnlijk omdat jij niet de enige was die het geluidsniveau van hun stofzuigers niet apprecieert.
 
IKEA led lampje voor gezellig samen zijn met de Drumlogue heel cheap maar net kaarslicht.

Drumlogue heeft als je er geen midi controller in stopt een usb poort vrij. De usb voor samples kun je gewoon blijven gebruiken.

Bekijk bijlage 3848736

Bedankt voor de tip, deze neem ik volgende meer ff twee mee.
 
Ik heb gewoon een stofzuiger in m’n studio staan en heb even in m’n festool opzetstukken gekeken en daar zat dit mondstuk tussen. Wel wat ruim vandaar de tape op uiteind van de slang. Maar liefst nog borsteltje op zuigtuitje.. tussen de 7,5 en 7,8 mm
IMG_4889.jpeg
 
Over de lampen: ik stuur wel eens 1000 Watt gloeilampen aan met control voltage uit mijn DIY Serge modular.
Die gloeilampen mochten volgens de importeur nergens meer verkocht worden, behalve aan schippers voor hun boot.

Verder sigarenkistjes om effecten in te bouwen en een plastieken reiskoffer van de kringloop voor m'n Serge. Gaat al 14 jaar mee.
 
Back
Top