Interessante 'geen-gear' gevonden

IMG-1479.jpg


Inkoppertje... de Ikea Kallax voor al je vinyl (en ander spul) :D
 
ik zoek nog een truc om ervoor te zorgen dat die labels niet loskrullen... ik knip ze al rond, maar dan nog...

Ik print de tekst 2x met een paar spaties ertussen. De kabel(s) in het midden van de tape leggen en dan beide kanten op elkaar plakken.
 
Ik gebruik de smallere witte van de Ikea voor de x-touch en een extender. Het buigt wat door, maar werkt super :). Op deze manier kunnen ze ook wat verder naar achter staan en toch fijn te bedienen.
Dat ziet er fantastisch uit zeg! Het maakt de displays ook beter leesbaar in deze hoek.
 
Afgelopen zomer spots met een ingebouwde plafondventilator aangeschaft. Het verfrist uiteraard veel minder dan een airco maar de constante luchtstroom zorgt toch voor een afkoelend en comfortabel effect en het verbruikt ook flink wat minder stroom (tegenwoordig ook niet onbelangrijk :().


Guy-Lian_Ventilator.jpg
 
Ok, beetje gear related maar toch... mocht iemand ooit om een of andere reden een flinke synth boven een wandmodel digitale piano willen plaatsen (synth is te groot om bovenop de piano te leggen + bladmuziekhouder zit in de weg), hier is DE oplossing. :D
Trust me, de Quiklock QLX-3 is werkelijk de enige 2nd tier X-type keyboardstand extensie waarmee dit mogelijk is ("verkeerd om" monteren) én waarbij je een tilt mogelijkheid hebt. En stabiel!
 

Attachments

  • 20220903_164445.jpg
    20220903_164445.jpg
    95,6 KB · Bekeken: 121
Sowieso.. labelen van kabels, dat moet ik echt eens gaan doen..
Gele schilderstape van de action en watervaste stift. Ook aan de kant van het stekkertje. Zeker adapters labelen is een must!

De suggestie van watervaste stift (witte verfstift!?) Voor op de adapter zelf is ook een mooi idee wat ik hierboven las.
 
En PLOP !!! ... daar gaat je draaiknoppen in de stofzak :)
Ik werk in de electronica en daar gebruiken we ook een stofzuiger om de boel schoon te krijgen , Maar het enige verschil is dat er een stukje horgaas of panty tussen de slang en zuigkop zit.
Dus niks verdwijnt met een boel geratel in de zak .......... of het moet smd zijn [ daar hebben we nog geen oplossing voor]
 
Leuke thread :)

Voor mijn koptelefon heb ik bij de kringloop een bloempot gehaald voor 50 cent :) En aangezien ik die 2de scherm-arm niet gebruikte heb ik er scheurkalenderplankjes van het werk aan vast gemaakt voor oa. mijn interface.
20220904_093218.jpg
20220904_092439.jpg

En dit is een plantenstaander uit de kringloop voor 2 euro's :)

20220904_093643.jpg


En deze is ook uit de kringloop en ook 2 euro om plaats te sparen op mijn desk. Een veel smaller midikeyboard kopen is ook een oplossing maar deze doet het nog perfect...heb ook geprobeerd om het keyboard links of rechts naast de desk te zetten maar het MOET echt voor mijn neus staan.
20220904_094132.jpg
 
Laatst gewijzigd:
ff iets anders Welke koppen zitten er op de sq-1, laten ze licht door?
Ik heb ze van marktplaats. Iemand maakt ze daar zelf met een 3d printer. Wilde het uitproberen en bevalt zeer goed. En ja, ze laten licht door!
Div Knopjes voor korg vocal kick series Stylophone Gen-X1 of
€ 0,25

 

Attachments

  • 20220904_123217.jpg
    20220904_123217.jpg
    177,6 KB · Bekeken: 101
Zelfklevend klittenband, erg handig om externe harde schijven aan de achterkant van je laptopscherm of pc behuizing te plakken!
 
Back
Top