• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Jason31 - Illusion

jandojando

Stamgast
serieus is niet het woord wat ik zocht, nouja, maakt ook niet uit verder :D

Het doet me een beetje denken aan 'Mathew Jonson - Marionette', die ik vroeger weleens luisterde.

Droomsfeer

Oneironaut
Ethereal Techno is mij als genre onbekend. Soortgelijke tracks qua geluiden/structuur/sfeer ken ik wel, maar onder de noemer Minimal Techno/Trance. Het genre maakt verder ook niet zo veel uit: dit steekt heel goed in elkaar. De snelle arpeggio's zijn sowieso erg leuk, zeker in combinatie met de aanvullende achtergrondgeluidjes. Je hoort in de track allerlei elementen die ook in soortgelijke commerciële tracks aanwezig zijn. Het is dus geen unieke track, maar wel eentje die zeker bestempeld kan worden als iets wat tussen al die professionele tracks gemonteerd kan worden in een afspeellijst.

RFB

Ouwe rot
Lekkere track. Fijn voer voor het oor! Mix kan beter inderdaad, zie hierboven, maar wie ben ik? Hihatjes super lekker!

vcovca

NOXGENUS
Deze sound inderdaad. Goed gedaan! Stephan Bodzin achtige dinges.