Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dank. Ik ga de mix inderdaad nog even onder handen nemen.Lekkere track. Fijn voer voor het oor! Mix kan beter inderdaad, zie hierboven, maar wie ben ik? Hihatjes super lekker!
Mooi compliment, ik luister graag naar Stephan Bodzin. Bedankt!Deze sound inderdaad. Goed gedaan! Stephan Bodzin achtige dinges.
Thanks! Ik denk dat alle wijzigingen van Feedback hier kwam, de mix klonk dof, ik heb er iets meer clarity in gebracht, ook een andere kick. 1 van de synths was te schel en te droog, die heb ik vervangen, en tevens die white noise sounds eruit gehaald. En verder nog wat subtiele aanpassingen, vooral in de volumes. Nog steeds hoor ik dingen die achteraf toch beter hadden gekund. Maar op den duur is het klaar en kan nog meer tweaken hem ook juist slechter maken, dan beter die kennis meenemen naar de volgende track. Over het algemeen ben ik tevreden.Wat een verschil met die eerste. Die laatste klinkt veel beter.
Wat is er gebeurd? Hij klinkt Hartstikke goed !
M`n beoordeling van jouw contest inzending vond ik ook al redelijk bij die eerste versie.Dank allemaal!
Thanks! Ik denk dat alle wijzigingen van Feedback hier kwam, de mix klonk dof, ik heb er iets meer clarity in gebracht, ook een andere kick. 1 van de synths was te schel en te droog, die heb ik vervangen, en tevens die white noise sounds eruit gehaald. En verder nog wat subtiele aanpassingen, vooral in de volumes. Nog steeds hoor ik dingen die achteraf toch beter hadden gekund. Maar op den duur is het klaar en kan nog meer tweaken hem ook juist slechter maken, dan beter die kennis meenemen naar de volgende track. Over het algemeen ben ik tevreden.