Jason31 - Illusion

serieus is niet het woord wat ik zocht, nouja, maakt ook niet uit verder :D

Het doet me een beetje denken aan 'Mathew Jonson - Marionette', die ik vroeger weleens luisterde.
 
Ethereal Techno is mij als genre onbekend. Soortgelijke tracks qua geluiden/structuur/sfeer ken ik wel, maar onder de noemer Minimal Techno/Trance. Het genre maakt verder ook niet zo veel uit: dit steekt heel goed in elkaar. De snelle arpeggio's zijn sowieso erg leuk, zeker in combinatie met de aanvullende achtergrondgeluidjes. Je hoort in de track allerlei elementen die ook in soortgelijke commerciƫle tracks aanwezig zijn. Het is dus geen unieke track, maar wel eentje die zeker bestempeld kan worden als iets wat tussen al die professionele tracks gemonteerd kan worden in een afspeellijst.
 
Lekkere track. Fijn voer voor het oor! Mix kan beter inderdaad, zie hierboven, maar wie ben ik? Hihatjes super lekker!
 
Deze sound inderdaad. Goed gedaan! Stephan Bodzin achtige dinges.
 
Kleine update over mijn inzending van december: Ik heb een hoop van jullie feedback erin verwerkt en uiteindelijk komt ie uit op 18 mrt. Maar hij staat nu als exclusive pre-release op een Mix van een DJ uit NYC waar ik momenteel kontakt mee heb. Hij heeft een wekelijkse cast met Guest DJ's. De Guest DJ van deze mix is Grammik, toevallig 1 van mijn favo dj's. Dit is de mix, mijn track begint ongeveer op 9:00 min:

 
@Eclectic @stoter @Danny @vink @NicoNoise @Mr_Synth

Dank allemaal!

Wat een verschil met die eerste. Die laatste klinkt veel beter.
Wat is er gebeurd? Hij klinkt Hartstikke goed !
Thanks! Ik denk dat alle wijzigingen van Feedback hier kwam, de mix klonk dof, ik heb er iets meer clarity in gebracht, ook een andere kick. 1 van de synths was te schel en te droog, die heb ik vervangen, en tevens die white noise sounds eruit gehaald. En verder nog wat subtiele aanpassingen, vooral in de volumes. Nog steeds hoor ik dingen die achteraf toch beter hadden gekund. Maar op den duur is het klaar en kan nog meer tweaken hem ook juist slechter maken, dan beter die kennis meenemen naar de volgende track. Over het algemeen ben ik tevreden.
 
Dank allemaal!
Thanks! Ik denk dat alle wijzigingen van Feedback hier kwam, de mix klonk dof, ik heb er iets meer clarity in gebracht, ook een andere kick. 1 van de synths was te schel en te droog, die heb ik vervangen, en tevens die white noise sounds eruit gehaald. En verder nog wat subtiele aanpassingen, vooral in de volumes. Nog steeds hoor ik dingen die achteraf toch beter hadden gekund. Maar op den duur is het klaar en kan nog meer tweaken hem ook juist slechter maken, dan beter die kennis meenemen naar de volgende track. Over het algemeen ben ik tevreden.
M`n beoordeling van jouw contest inzending vond ik ook al redelijk bij die eerste versie.
Maar ik zie NERGENS bij de uitslag welke hoogte het nummer had bij de eindbeoordeling.
Niet dat ik me daar wat van aan zou trekken.
Want zelf heb ik ook maar een snel `klieder nummer` ingestuurd.
Wegens tijdsdruk.
Bij wonder kwam ik zelfs nog halverwege met de uitslag.
. . . . Maar is de laatste versie geheel van uwen hand? ?
. . . . .Dan is die wel ongelofelijk goed.
Die volume correcties hebben het wel gedaan denk ik.
Overal het zelfde aangename volume.
Hoef hier nergens aan te draaien.
 
Back
Top