thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

Xoibos - Netjes. Beetje industrieel (niet het muziekgenre).

netjes! netjes? netjes!! ...... nu ik zo opschrijf denk ik dat ik je begrijp...
en inderdaad industriële geluiden, komt ook zeker door de samples (komen denk allen weer van andere VM patches die ik zelf heb gemaakt), en goed, alle Xoibos patches hebben een overeenstemming....
ik ga deze nog eens wat uitbreiden, met modulaties, de Freezer beter gebruiken, meer modules, uit de andere Xoibos patches, kompleksere routing, éen van de routes die ik nu neem, om zo'n patch, tot het uiterste te gebruiken, en uit te breiden...

Cool yo, lekkere duistere soundscapes, I like it!

thanks!!

:halleluja
 
Heerlijk dreigende soundscape.
De Orbs zijn hun nieuwe wapentuig aan het smeden voor de volgende slag om de middle-earth :okdan:

ha! yeah! thanks! (de samples die ik gebruik, komen allen weer uit patches van Voltage Modular zelf, al kan er 1 wellicht ergens anders vandaan komen, ik schrijf het niet op, en ik kan het niet achterhalen).
ik heb iets met deze patch, maar echt geheel uitgebreid heb ik m nog niet, maar de patch werkt op zich al, dunkt me.

:halleluja

Dit zit wederom weer erg sterk in elkaar.
Ook enorm dreigend.

dank jeroen! dreigend, zeker...

:halleluja

en een track, ik weet nog niet hoe ik 'm verder wil uitwerken, of dat ik m zo laat, met wellicht wat kleine aanpassingen.

gemaakt met 4 instanties van Cherry Audio Elka-X, alleen op 1 instantie zit een insert; de Cherry Audio Rackmode Frequence shifter...

 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Ideale muziek voor een horrorfilm! In de film zelf hoeft dan niet eens veel meer te gebeuren, want met deze muziek op de achtergrond vermoedt men vanzelf het ergste... 8D
 
Ideale muziek voor een horrorfilm! In de film zelf hoeft dan niet eens veel meer te gebeuren, want met deze muziek op de achtergrond vermoedt men vanzelf het ergste... 8D

ha! ja! alleen wat onduidelikke beelden, dat werkt. dank!!!
 
Klinkt ok.

ok, is vernietigend..... wall of sound zoektocht? wellicht, en net ernaast, of toch goed, maar...

daarom;

Red Box Sox

de Xoibos patch als hierboven
met een fieldrecording (unedited)
Dawesome Abyss, preset from scratch, afgestemd op de 2 eerste lagen, MPE
én 2 instanties van Noise Engineering Basimilus voor den drums...

 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Je haal altijd het meest duistere uit mijn kan met je muziek. Nu zie ik weer een truck, vol met begaaide Goths die samen zelfmoord willen plegen. Hierdoor besloten ze om door een vredige kermis te rijden, en dan... Suicide by cop. Ben ik juist ? Lol :)
 
Back
Top