Afgehandeld Als een lid negeren al kan, kan dan een bericht/thread negeren ook?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Overigens een tikkie hypocriet want ik gebruik een UMC404HD naar volle tevredenheid. In my defense: het is geen kloon van iets, voor zover ik weet. Hooguit de 404 in de naam....
Alleen 404????
 

Attachments

  • Unknown.jpeg
    Unknown.jpeg
    11,5 KB · Bekeken: 136
Overigens een tikkie hypocriet want ik gebruik een UMC404HD naar volle tevredenheid. In my defense: het is geen kloon van iets, voor zover ik weet. Hooguit de 404 in de naam....
Even voor de lol...
Ik zie dat je als avatar de hoes van Kraftwerk's "Tour de France" gebruikt. Weet je dat Kraftwerk de melodie van dat nummer heeft "gekloond" van Paul Hindesmith's “Sonata for Flute and Piano”? Luister maar eens naar het begin. Die Duitsers kloonen maar raak zeg. 😉

 
Even voor de lol...
Ik zie dat je als avatar de hoes van Kraftwerk's "Tour de France" gebruikt. Weet je dat Kraftwerk de melodie van dat nummer heeft "gekloond" van Paul Hindesmith's “Sonata for Flute and Piano”? Luister maar eens naar het begin. Die Duitsers kloonen maar raak zeg. 😉


Pas maar op want straks wordt hij boos en kom je op zijn blacklist 😉 Maar wel grappig, zou het bewust zijn gebruikt of toeval? Zijn maar een paar noten en inmiddels zijn alle denkbare combinaties weleens gebruikt zou je zeggen. Die François K mix heb ik vroeger nog weleens bij wat techno sets erdoor gegooid, lekker plaatje.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top