Afgehandeld Als een lid negeren al kan, kan dan een bericht/thread negeren ook?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BlackEyed

Als nieuwe Digitone op 24 & 25 nov € 500
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.928
Locatie
Uithoorn
Ik zou graag berichten en/of threads willen kunnen negeren waar, het is maar een voorbeeld :D, bv het woord "Behringer" in voorkomt.
 
Jammer, maar bedankt voor het nagaan.

Dan zit er niks anders op dan het elke keer weg te typexen.
 
Aan al deze wensen (behalve die van Exo) kan worden voldaan met een userscript: een speciaal geschreven stukje Javascript dat steeds wordt uitgevoerd als je Synthforum bezoekt.
Met een beetje programmeren zou je kunnen bepalen dat in jouw browser steeds het woord "Behringer" uit een topic wordt verwijderd, of bijv. vervangen door het woord "Ulli". Ook zou het complete berichten kunnen verwijderen/onzichtbaar maken als het woord "Behringer" erin voorkomt. Als je een overzicht van topics in beeld hebt, zou het de topics met "Behringer" in de titel kunnen hernoemen of zelfs onzichtbaar maken. Het werkt alleen op een geopende pagina, het script kan niet in een topic kijken als het nog niet geopend is.
 
Laatst gewijzigd:
Is het mogelijk zo'n script zó snel te maken dat het de pagina met het B-woord al kan blokkeren nog voordat die pagina voor het menselijk oog herkenbaar in beeld komt?
 
Het script werkt zodra een pagina wordt geopend. Dus eerst wordt de html ingeladen (nog voor het zichtbaar wordt), dan scant het script de pagina op het woord "Behringer" en doet er iets mee. Dat gaat wel razendsnel, maar op het deel van de pagina dat op dat moment in beeld is (bovenaan), zul je misschien zien dat zinnen korter worden en daardoor verspringen. Maar als je naar onder scrollt, zie je dat niet want daar is het al gebeurd.
 
Wellicht kun je het dan omgekeerd doen dat de pagina pas in leesbare vorm wordt "vrijgegeven" nadat die door het script is goedgekeurd?
 
Je bedoelt dat de pagina even wacht tot het script zijn werk heeft gedaan? Ja, dat kan. Maar dan zit je wellicht een fractie van een seconde naar een witte pagina zit te kijken, of (bij slordiger programmeren) naar een pagina waarvan de footer direct onder de header zit.
 
Mischien kun je in de tussentijd een rustgevende foto van een zacht kabbelend beekje tussen bemoste oevers vertonen...?
 
Ik weet niet of het rustgevend is als die foto een halve seconde in beeld is. :P
 
Voor de schrijver van het script heb ik een bijna ongebruikte UMC404HD van xxx.
 
Laat maar, het is me zelf al gelukt! Als er xxx staat, wordt dat vervangen door xxx. Bedankt voor de tips!
 
Het werkt nog niet goed, ik zie bovenaan de pagina nog enkele malen Behringer staan.

edit: Oh, hier ook al!
 
Daar lopen al een paar andere threads over, maar omdat je het toch vraagt: al krijg ik het gratis....
 
Daar lopen al een paar andere threads over, maar omdat je het toch vraagt: al krijg ik het gratis....

Overigens een tikkie hypocriet want ik gebruik een UMC404HD naar volle tevredenheid. In my defense: het is geen kloon van iets, voor zover ik weet. Hooguit de 404 in de naam....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top