Muziek naar het ISS en de maan (op een chip die niet groter is dan 1 cm3 waar i.i.g. 1 album op kan)

Prachtige prestatie, op alle manieren. Ik heb de lancering live gekeken zonder me ervan bewust te zijn dat dit de betreffende vlucht was en zoals bij veel lanceringen: tranen in mijn ogen vanwege het vernuft en teamwork. Ik hoop dat ze 'je' volgende keer naar de maan brengen, daar ISS naar verwachting eind 2030 een vurig einde tegemoet gaat. Bitterzoet toch?
Dank! Ja, ik moet zeggen dat ik ook kippenvel had toen ik het aan het kijken was, geweldig om te zien. Jammer dat het ISS er over een paar jaar niet meer gaat zijn, maar erg mooi dat mijn kunstwerkje er een tijdje heeft mogen logeren. Vingers gekruist dat het hele Maan-project ook door gaat, maar dit was al veel meer dan ik had durven hopen!

Hier nog een leuk artikeltje over het project.

Ik hoop uiteraard ook dat de gallery via een stream te bekijken is over een tijdje, zou helemaal te gek zijn!
 
De eerste foto vanuit het ISS met de aarde op de achtergrond:

C791504F-62A2-4EF3-9179-AF210B87E93E.jpeg
 
... Antares ...

Om nog even hierop terug te komen, deze ging nog. Niet het allerbelangrijkste wat ze daar nu aan het hoofd hebben, maar de fabriek in de Oekraïne waar de eerste trap van de raket werd gemaakt schijnt compleet in puin te liggen. Kennelijk al direct aangevallen toen de invasie begon.
 
Ik ben onlangs nog geïnterviewd door de marketing afdeling van i.materialise, het bedrijf wat de kubusjes geprint heeft. Voor de geïnteresseerden:


1655491731677.png
 
Back
Top