Bax service

@clintrubber : Weet niet hoe het nu is, maar Bax stond iig wat jaren geleden bekend als een slechte werkgever. Dat haalde toen ook de pers, bv. hier. Maar je mag toch verwachten dat Bax het nu beter doet, door de personeelstekorten overal wil je je medewerkers toch graag houden, zou je denken.
 
'k Heb inmiddels geruime tijd regelmatig contact met de klantenservice van Bax, over de vertraagde levering van een bepaald ding.

Even nieuwsgierig, wat me opvalt is dat ze er een onmetelijke hoeveelheid klantenservice-medewerkers moeten hebben rondlopen :D
ik lijk steeds door iemand anders te worden geholpen. 't Moet inmiddels in de dubbele cijfers lopen... 8o)

Of zit er 1 iemand op al die binnenkomende klantenmails te zwoegen en plakt om een of andere reden een random-generator er steeds een andere voornaam aan?! 8)
Ik vermoed dat ze met een ingehuurde eerste lijn werken.
 
Zou het? Het valt me op dat de eerste lijn soms opvallend veel productkennis heeft.
Het wisselt. Soms krijg je (met alle respect) een surinaamse huismoeder die vriendelijk de boodschap aanneemt en soms ook één die precies weet hoe en wat.
Ik heb ze al weer een tijdje niet 'regelmatig' gebeld, dus weet niet hoe het nu is.
 
Het wisselt. Soms krijg je (met alle respect) een surinaamse huismoeder die vriendelijk de boodschap aanneemt en soms ook één die precies weet hoe en wat.
Ik heb ze al weer een tijdje niet 'regelmatig' gebeld, dus weet niet hoe het nu is.
oh haha, dat heb ik nog niet meegemaakt bij Bax :D
 
ivm mijn bestelling, die zogezegd redelijk snel geleverd ging worden (waar ik niet in geloofde wegens overal elders lange levertijden) - staat plots op de belgische site als "nooit meer leverbaar"
Dus ik mail bax om te vragen hoe 't zit na een paar weken, en of ik mijn geld terugkrijg als 't dan niet leverbaar is.
Krijg na veel tijd een antwoord dat ze mijn geld gaan terugstorten. Ik antwoord dat 't enkel hoeft indien nt leverbaar. Wat ze niet echt lezen, ze gaan dus geld terugstorten. Ik reageer nog n keer dat ik 't erg vind dat ze 1 de mail niet lezen, 2 mensen niet verwittigen als een bestelling later komt / niet meer leverbaar is.
krijg ikantwoord dat ze de fabrikant gaan contacteren. Blijkt dat ie 't ook allemaal niet weet, maar zou wel leverbaar worden.
Krijg ik vervolgens nog n mail of ik niet liever een monosynth of 2 koop die wel op voorraad is voor dat bedrag, ipv de electrische piano die ik besteld had.
Nee, ik heb daar niet meer op gereageerd, maar ik denk dat de laatste emailer geen idee heeft waarover ze 't had.
 
Vervelende gang van zaken, ja, wel zo fijn als ze je berichten ook daadwerkelijk goed lezen.

Ik vermoed dat aanbieden van een alternatief model/ding/instrument gewoon beleid is, en is vanuit hen ook wel te begrijpen
(verkoop vanuit hun voorraad, en de order kan dan afgerond zijn).
Ik krijg die suggestie ook steeds weer (maar nee, ik wil toch echt gewoon dat specifieke model).

Ik begrijp dat Bax (of welke winkel dan ook) afhankelijk is van hun leveranciers, maar zo wordt het voor ons kopers wel onoverzichtelijk en kan een levering eeuwig uitblijven.

'k Kijk het nog eventjes aan, maar dan moet het bij uitblijvende levering maar eens richting annulering gaan.
 
Ik heb ook geprobeerd te bellen ik ben er mee gestopt. Steeds weer dat bandje “wij zijn druk” eigenlijk moet er staan “ we willen je niet te woord staan bestel maar”. Ik besteld is idd gewoon en na het bekijken van het product thuis stuur ik het lekker weer terug . Zo willen ze het.

Je wordt er gewoon uitgegooid … ze gooien dus gewoon de telefoon er op.. moet dat eens doen waar ik werk .. midden in een gesprek de telefoon er opgooien..
 
Vervelende gang van zaken, ja, wel zo fijn als ze je berichten ook daadwerkelijk goed lezen.
Dit is helaas niet uniek voor grote bedrijven maar ook de kleine die zogenaamd uit de maakt gedrukt worden door de internet giganten. Als ik al antwoord krijg op een vraag is het of irrelevant of pertinent fout.

Informatie beheer is overal een zooi. Of het nou een kleine winkel is die het zelf doet of een grote die het outsourced.

En als er dan toch geen verschil meer is ga ik voor de goedkoopste.
 
Mijn geluid interface waar ik 3 jaar garantie op heb waar ik nu nog maar 1 jaar van over is.
Ik dacht even dat me focusrite scarlet 18i20 mk 3 geluid interface stuk was.
Omdat ik geen audio signaal binnen kreeg van me synth in Ableton.

Ik heb Bax-shop om hulp gevraagd voor garantie werk.
En ik had met ze afgesproken om terug gebeld te worden van iemand van de juiste afdeling.

Ik was erg positief verast dat ze me na een paar dagen mij teruggebeld hebben.

En ik kreeg het advies van de klantenservice om een ander merk DAW software te installeren.
Om te kijken of daar wel het audio signaal binnen komt van mij synth.
Ik heb gekozen voor Logic Pro omdat ik daar eerder ook mee gewerkt heb.

En daar kwam tot mij grote verbazing wel gewoon het audio signaal binnen in me DAW(logic) kwam.
Dus mijn geluid interface kreeg wel audio in Logic maar niet in Ableton voor MacBook Pro.

Tot eindelijk heb ik me computer opnieuw geïnstalleerd daarna werkte alles naar behoren weer.
Ik heb ze geprobeerd terug te bellen maar werd tot eindelijk weer door Bax terug gebeld of alles netjes was opgelost.
En heb Bax uitgelegd nadat me computer opnieuw geïnstalleerd is daarna alles weer naar behoren werk!

Al met al mag ik niet klagen Bax shop heeft me keurig goed geholpen mijn dank is groot!!!
 
Past mooi in een zin met ssju doraansss
Hij nam degoetant een slok van zijn ssju doraaanss
 
Back
Top