The Behringer MonoPoly.

safe_imagae.php.jpeg


 
En er lijkt inderdaad meer dan genoeg juice overgebracht te zijn door het B-team.

Wat erg, bij juice dacht ik als eerste aan Yvonne Coldeweijer en Roddelpraat. Waar gaat het met me naartoe....
 
Dank voor de reactie! De juice waar jullie het hier over hebben is de juice die me toch steeds weer naar deze bak lokt. Hou 't juice kanaal van Coldeweijer maar in de gaten ;)
 
Uiteindelijk toch een gekocht. Hij staat nu hier, wat een supermooie bak om te zien zeg, voelt ook degelijk, zwaar, metaal, glimmen. Yummie. :W

Morgen maar eens aansluiten en de Big Sky er achter hangen.
 
Haha, nou.. ik heb ooit twee originelen gehad, maar ik vind het wel prima zo. 8)
 
Hoihoi,
Zag toevallig de thread (weer es) langs komen,
Dacht zal toch even een heads-up geven van let op,
Er kan een gekkigheidje in sluipen waardoor de vca niet meer 100% dicht gaat, en je na het los laten van de toets altijd heel zachtjes de noot zal horen die je net hebt aangeslagen.
Viel hier nog prima onder de garantie verder maar ondertussen wel bezig met de derde unit en die doet t tot nu toe (6maandjes oud) goed.

Groeten
Danny
 
Dat was ook een van de redenen waarom ik destijds toch geen monopoly heb gekocht.

Inmiddels had ik begrepen op gearspace dat er een relatief eenvoudige fix voor is voor de modellen die dat hebben, dus als de mijne er last van heeft dan hoop ik het te kunnen oplossen.

Ik weet niet of ik zin heb in een omruil gebeuren, vooralsnog ga ik er even van uit dat het niet nodig gaat zijn, maar daar kan ik later op de dag meer over vertellen.
 
Nou, alles werkt prima, geen last van vca bleed. (Tot nu toe)

Hij klinkt trouwens fantastisch.. en helemaal space door een reverb. Zo meteen even een chorus er tussen gooien, eens kijken wat dat doet.. :W
20221015_105408.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Even zonder reverb zitten spelen, maar het klinkt gewoon dikke allemaal, op een of andere manier lijkt hij zelf wat meer punch te hebben dan de originele monopoly's die ik ooit gehad heb.
 
Even zonder reverb zitten spelen, maar het klinkt gewoon dikke allemaal, op een of andere manier lijkt hij zelf wat meer punch te hebben dan de originele monopoly's die ik ooit gehad heb.
Heb je bij dit exemplaar ook de filter cutoff nog flink omhoog moeten draaien met de stelschroef op de achterkant?
 
Is tot nu toe niet nodig gebleken, volgens mij is alles gewoon in orde, misschien dat later me nog dingen op vallen, maar op dit moment heb ik niet dat idee.
 
Die kans is zeker aanwezig.

Maar wat ik niet snap is waarom er niet wat meer reclame voor die synth gemaakt wordt, als er een paar erg goeie demo's zijn dan helpt dat de verkoop lijkt me. Een prijs verlaging kost al snel 10.000 euro, voor dat geld kan je best een heel goeie demo maken.

Maar dit is eigenlijk iets wat Behringer zelf zou moeten doen. Maarja, voor hun is het niet nodig want zijn hebben alles al verkocht aan hun distributeurs.

Hmm.
 
Toevallig gisteren nog gekeken naar deze synth.. en nu nog goedkoper??
Een maatje van me (Oberheim) was altijd helemaal leip van de Korg versie.. maar ik denk dat ik nooit gelukkig ga worden van dat sync / cross-mod feestje.. dan de arp aan.. wow.. instant terror.. :D Maar ieder z'n ding..
Ik probeerde het te zien als een vierstemmige synth.. maar is dan parafoon.. als ik dat vergelijk met een Deepmind 6 vind ik dat toch veel interessanter.. al zie ik dat die ook alweer 600 ofzo is.

Ik heb na de stealdeal op de Blue Marvin mezelf maar de Octave Cat toegestaan.. die had ik eigenlijk al veel eerder willen kopen maar gewoon vergeten door andere prioriteiten.. was ook goedkoper volgens mij maar er zijn heel veel dingen van Behringer duurder geworden. Kocht begin dit jaar een X32.. die is nu niet eens meer leverbeer en 50% gestegen in prijs.. Dat Bax sommige dingen nu weer zo droppen in prijs is wel gek ja. Waarschijnlijk speelt het mee dat er nog maar 310 op voorraad zijn? :D
 
Nu maar hopen dat ze het magazijn een beetje moeten schoonvegen omdat er een grote nieuwe lading behringer synths in aantocht is :W
Daar zat ik ook al aan te denken toen ik in een ander topic las dat de blauwe 2600 ook al zo afgeprijsd is want er is nog wel het een en ander beloofd natuurlijk
Zelf persoonlijk hoop ik op die vernieuwde BCR 2000 en de VCS.
 
Back
Top