MuSonics TVS (the vanilla Synth) Namm 2024

IMG_4317.jpeg
Volgens de vertegenwoordiger.

“Ik ben klaar met modules maken! Ik wil een instrument maken, iets bijzonders”

Het lijkt een verplicht patcbare modular maar blijkbaar is ie ook hardwired.

Er is een gebruiker op Reddit die zelfs verwijst naar de kracht van Oberheim in een modulaire behuizing.

De Synth beschikt over twee LFO's, twee VCO's, één filter, twee envelopgeneratoren, twee VCA's en een mixer.
 
Goeie naam. Filter is wel aardig. 2500 dollars. Mwah. Ik heb dit Thomas henry Mankato filter van STG in mijn Frac-installatie, veel leuker.

1706613288374.png
 
Thomas Henry.
De legend.
Magic smoke is ook leuk. Iets wat je als electro nerd niet graag wil zien :)

Verder laat je niet gek maken.
Al die gear... er moet ook muziek worden gemaakt toch?
 
Stiekem: zeker!

Ik ga als een stuiterbal door de flipperkast van modularland. Ik scoor nogal eens een module. Als -ie interessant is mag -ie blijven. Zo zijn er heel veel Doepfers gekomen en ook weer gegaan.
Het leuke van Frac/Blacet is dat ze vaak heel veel functies in een hebben (VCAs, attenuator, gate i/o etc), vaak nog steeds uniek zijn, en retegoed klinken. Maar wat betreft innovatie gebeurt er niet veel meer, en heb ik vrijwel alles (hoarder....)
Gelukkig ben is wel zo streng gebleven om het bij minijack en banaan te houden. Nou ja, er staat ook nog een Moog Voyager met CP-251, VX-351 en een rek met 6 Moogerfoorers.... :o:
 
Haha die voyager set ook.. Ik probeer die cp-251 trouwens aan een maat van me slijten. Die heb ik gister stap voor stap doorgenomen hoe hij zn sub37 wat beter kan gebruiken :D
 
Die Voyager wordt wel zwaar onderschat hoor. Als je zelf eens serieus aan de slag gaat met alle parameters en modulaties krijg je waanzinnige geluiden, en nog bruikbaar ook. En als patch op te slaan.
 
Die Voyager wordt wel zwaar onderschat hoor. Als je zelf eens serieus aan de slag gaat met alle parameters en modulaties krijg je waanzinnige geluiden, en nog bruikbaar ook. En als patch op te slaan.
Ik heb hem gebruikt toen ie net uit was.. Voyager RME.. Tsja denk niet diep ingedoken toen.. Was meer knallen en snel in die tijd..

Maar om even iets om on topic te blijven zeggen. De TVS is eigenlijk ook een Oberheim clone..
 
Back
Top