Voor sommigen in deze wereld bestaat iets als ethiek, en consument zijn is niet het hoogst haalbare in het leven. Maar verder moet iedereen het lekker zelf weten wat mij betreft.
Tot een paar jaar geleden bestond er nog zoiets als ethiek of loyaliteit....
De volgende generaties worden nog veel erger,........ als iets op internet 10 cent goedkoper is, bestellen ze het daar wel.
Gisteren hier een discussie over gehad, mijn visie; Uli doet alles volgens de wet (want ja daar moet een bedrijf zich aan houden, de knutselaars zijn daar wat makkelijker in), dus daar kun je hem niet op pakken.
Maar omdat mensen toch graag willen wijzen en het niet met dingen eens zijn, vallen ze hem aan met dit soort dingen.
Volgens mij doet Uli zn best om iedereen tevreden te houden, en ik vind het mooi dat een bedrijf wat niet al te beste spullen maakte, toch uitgegroeid is tot iets wat mooie producten maakt en die nu een wervelwind is waar rekening mee gehouden moet worden.
En iets open source noemen en dan toch erover gaan zeiken dat een grote jongen het gebruikt
noem het dan semi closed ofzo...
(En ja ik snap dat er iets van regels aan gebonden zijn, ((ere wie eer toekomt) maar zo een grote jongen als Uli, heeft vast wel een afdeling die daarin gedoken is. En zo niet, tsja waar gewerkt word worden fouten gemaakt)