Voor mij geldt ook dat de workflow die een apparaat biedt de doorslag geeft... Ik heb de Korg ARP2600 mede daarom besteld (en ik hoop dat deze ook geleverd gaat worden). Ik zal nooit kunnen beweren of die net zo klinkt als een originele ARP2600 om de doodsimpele reden dat ik er nooit eentje zelf heb bespeeld (en wat is nu een typisch geluid van een ARP2600?).
Als je er maar plezier aan hebt is het belangrijkste,dan maakt het niet uit of het een origenele is of niet.
Het enige lastige wat ik maar wil zeggen is dat als je nadien van mening verandert,of te hoge verwachtingen VS aankoopprijs er van hebt,als je voor het toestel zit en na 2 dagen ermee te hebben mee liggem klooien in je gedacht komt ,shit ik had met die 4k eerder dit of dat kunnen kopen.
Nu,gezien ze niet makkelijk verkrijgbaar zijn is dat geen ramp en kan je snel weer omruilen voor cash.
...en ja, dat tapijt... klasse
Is vintage handgeweven Nepal en komt van Marktplaats.nl trouwens ,ik vond het veel kleur hebben en passend met die ouwe spullen,al had ik nu eerder iets moderner gehad.