Uitvoerige vergelijking BARP vs. KARP 2600 klonen

O ja, dan wordt het inderdaad wel heel bewerkelijk. Matige QA wel hoor, zou je toch niet verwachten bij zo'n product.
 
Inderdaad, gewoon terugsturen/omruilen.
Ik heb de keuze voor 250,- eur korting of omruilen.
Ik denk toch dat ik hem meteen ruil, stel dat ik hem alsnog wil verkopen gaat er toch een behoorlijk stuk van de waarde volgens mij door die verf probleempjes
 
Ja, zou ik ook doen. Zeker als je niet weet wat de oorzaak is, als de ondergrond niet goed voorbewerkt is voor verven (geen goede grondlaag oid) heb je kans dat in de loop der tijd nog veel meer verf afbrokkelt.
 
niks garandeerd dat de volgende doos die je opent niet net t zelfde is, lijkt me een batch probleem, slechte voorbereiding voor 't lakken.
 
het is heel specifiek op de bevestigspunten, dus kan een éénmalige issue zijn, vind er niets van terug op het net

ze gaan hem checken voor ze hem opsturen in elk geval als ik ruil
 
Ik mag hem houden en gebruiken, en zodra er nieuwe batch is (vermoedelijk augustus) mag ik hem alsnog omruilen voor een nieuwe.
Na navraag bij Korg lijkt dit echt een alleenstaand probleem te zijn, gelukkig maar :)

Overigens Top service van Klundert Music, een wereld van verschil met de "grote ketens".
 
Ideaal dus. als ientegenvalt laat je de nieuwe doos dicht en kan je m met minimum verlies slijten :)
 
In elk geval geen stekkerblok met trafo's achter de 2600m zetten.. die vangt het op als een theremin :)
 
Klinkt dit wel als een OG ARP of toch net niet.

Zou deze 20 jaar terug zou zijn uit gebracht dan waren er nu al 350 pagina’s met afkeer en hulde. Nu ano 2022 is er geen haan meer die er naar kraait.. grappig
 
Waarschijnlijk omdat die 350 pagina's al over 10 andere draadjes verspreid zijn, zo is de 'originele aankondiging' al 37 pagina's lang.
 
Back
Top