Behringer Wing

Zal aan mij liggen, maar ik vind dat veel opwindender dan het zoveelste synthje. W32 is top, als ze daar nog een stapje bovenop gaan doen in dezelfde prijscategorie is dat voldoende opwinding voor mij. :okdan:
 
Een mixertje. Of een ontdekkingsreis door het Uliversum van ongekende klanken, het ontginnen van het sonische Terra Incognita Behringa? Het is dat laatste wat we nu onderhand toch eigenlijk verwachten?

:D
 
Ik gebruik al jaren geen mixer meer, en Uli moet wel met iets heel bijzonders komen voordat ik overweeg dat weer te gaan doen :D
 
Ik weet niet hoe jij een mixer gebruikt, maar die vergelijking gaat niet op. In een mixer komen meerdere onbekende klanken samen, die je op verschillende manieren kunt samen mengen tot een ongekend geheel aan klanken, waarbij effecten en klanken samenkomen, waarbij je ze kunt positioneren in een magische imaginaire ruimte die elke vorm en diepte kan hebben die je je maar kunt bedenken en meer. Absoluut niks saais aan een mengpaneel, die je zeker ook een universum aan ongekende geluiden kan opleveren. 8~ Een synthje meer of minder doet me niet zoveel, een mengpaneel kan mijn algehele workflow veranderen.
 
derp : Het is natuurlijk gechargeerd wat ik zeg. Ik kan me best voorstellen dat mensen blij zullen zijn als dat het inderdaad blijkt te zijn, om de redenen die je noemt. Persoonlijk zou ik liever wel een leuk "synthje" oid. willen, dat iets kan wat verrassend is.

Vroeger wel 'ns aan de knoppen gezeten van de mengtafel tijdens optredens van een punkbandje. Ongekende geluiden, ja. Magisch, nou nee... ;)
 
Windows 3.0 ?

22 mei 1990
 
Mixer “wing” ik meld mij af .., hoeveel met mij?
 
Vind het wel ver gaat dat Uli zijn nagels lakt. Maar uhh die knop links....lijkt me raar voor een mixer. vaag en het is er 1. heel onwaarschijnlijk die mixer theorie.
Wind generator voor leadzangers met lang haar waarschijnlijk.
 
Zo'n beetje de Tesla van de digimixers. :) Niet dat het zo gek zou zijn hoor, in deze tijd wordt dat onderhand goedkoper dan hardware knopjes. Zeker als we het over motorfaders hebben.
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat de teaser 30 jaar gaat duren, en dat "win" het begin is van zo'n vaag Duits woord van zeventien lettergrepen.
 
1 groot touchscreen en dat je de layout helemaal kan configureren bvb voor studio gebruik met busses of als live mixer met veel auxen,of line mixer voor synths en i/o helemaal modulair in de zin dat de fysieke in en outs van de mixer helemaal configureerbaar zijn.

Dat zou gaaf zijn
 
Een windmachine voor wapperende haren op het podium.

source.gif
 
Back
Top