Behringer Wing

Kennelijk zie jij er de humor niet van in? :)

Nou ja, ik kom nog uit de tijd dat in de rubriek 'nieuws' vooral nieuws werd geplaatst. De laatste tijd is het meer een soort Behringer speculeer subforum geworden. :beard:
 
Hmm. Ik kom nog uit de tijd dat Nederland bekend stond om zijn tolerantie.
 
Nou, vandaag krijgen we de "i" erbij - mag ik nóg een klinker kopen, Hans? https://www.youtube.com/watch?v=8gFZsy81sEI

Nou, vooruit dan maar: we hebben de 'w' we hebben de 'i', we hebben.. dewat!?
Opvallend is iig dat het font vrijwel hetzelfde is.. :D misschien iets met virtual reality?? een cybersynth ofzo..

Wii_logo.png - Click image for larger version  Name:	Wii_logo.png Views:	0 Size:	15,7 KB ID:	3712439
 
Laatst gewijzigd:
Windorgel!

Nee ik geef het op. Kan hier echt geen chocola van maken hoor.
 
Als iedereen toch aan het speculeren is zeg ik... Een copy van de Ensoniq Mirage..
 
Laatst gewijzigd:
Ik gok nog een keer wiard modulair
http://www.vintagesynth.com/misc/wiardmod.php

maar ik denk eerder een nieuwe DX7 waar niemand op zit te wachten.

Nou ja ik lust wel een moderne FM bak met hun effecten, Nog beter als er analoge filter in gaan ala deepmind.
Sampling synth of wavetables ook leuk...

Nou ja mag eigenlijk effe niets meer kopen want het loopt uit de hand hier :)
 
maar ik denk eerder een nieuwe DX7 waar niemand op zit te wachten.

Ze bezitten een DX1. 36 jaar oud. Een nieuwe DX7 zit inderdaad niemand op te wachten, maar een hands-on programmeerbare FM bak (envelope sliders bv) met leuke FX en analoge filters...waarom niet.

Maar toch...Wilgamat! :)
 
Het lijkt erop dat de initiële gok op Gearslutz kan kloppen: een X32 mixer opvolger genaamd "Wing".

Ja dat zal het wel worden. Ik denk dat die x32 hun best verkopende product was dus dan wil je dat groots voortzetten.

En was toch al bekend dat er een opvolger zou komen?

Anyway benieuwd wat de prijzen van de x32 gaan doen.
 
Als dat klopt is dat ongeveer net zo opwindend als een recente foto van Patty Brard.
 
lol :D Het zou een anticlimax zijn als dat het inderdaad is, kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Zoveel speculatie genereren en verwachtingen scheppen... en dan kom je aan met een mixertje? :gaap:
 
Nou, een mixer die helemaal ontworpen is voor de producer van nu, die zowel in de box werkt als graag speelt met (goedkope namaak) synths EN voor een mooie prijs? Kom maar door!
 
Back
Top