Behringer 2600

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee joh, omdat er Beh op staat is het bij voorbaat Meh natuurlijk ;). Het is cool om Behringer niet tof te vinden.
Ook al doen mensen 1 op 1 sound vergelijkingen (bij Beh model D bijv.) waarbij nauwelijks tot geen verschil te horen is tussen een origineel en een beh (en als er al verschil is dan is dat zodanig minimaal, dat het niet erger is dan het verschil tussen individuele originelen). Ze slaan ook wel eens de plank mis zoals met de 606 cloon. Maar goed.

Deze 2600 nu al afschieten met zo weinig sound demos en in protoype staat is nogal .

de 606 mislukt? Kan geen demo vinden waar deze niet samen met de beh3o3 speelde. Ergens een andere demo gehoord dan?
 
filmpje 2 klinkt toch echt beduidend minder dan filmpje 1 van keeble. filmpje 2 is inwisselbaar, filmpje 1 is onstuimig met ballen. of het moet me nog gaan verrassen, maar t lijkt er weer op dat de sound van de barp gewoon mweh is.
 
Last edited by a moderator:
Wow, die Behringer spullen klinken toch wel lekker (in de fimpjes dan), erg interessant.
Binnenkort maar eens ergens zelf gaan luisteren en voelen, bij Music Store of zo.
 
Is het niemand opgevallen dat er nergens live wordt getweaked met deze 2600? Ik vermoed dat het geluid wat je hoort gewoon uit de greyface 2600 komt die in het eerste filmpje werd getoond. Dus hoe graag ik ook wil dat deze Behringer zo gaat klinken lijkt het tonen van een prototype met slecht uitgelijnde gaten mij meer een gehaaste onder-de aandacht-breng-actie dan een echte aankondiging waar iemand wat aan heeft. Ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren voor we deze Behringer 2600 echt gaan horen.

Het zou mij niets verbazen dat Korg intussen ook nog met een 80% model bezig is. Net als met de Ody, die ik persoonlijk beter vind klinken dan de Behringer Ody (dat was toch geen AMS samenwerking? Dat zou een goed teken kunnen zijn voor het 2600 resultaat). Goed, lekker speculeren intussen. Ben nog steeds geen Behringer fanboy, en niet omdat dat hip is ;) maar ik geniet wel van deze GTST synth pulp. Benieuwd wat er komen gaat.
 
Is het niemand opgevallen dat er nergens live wordt getweaked met deze 2600? Ik vermoed dat het geluid wat je hoort gewoon uit de greyface 2600 komt die in het eerste filmpje werd getoond.

Ja das wel slim en alert van je.
alhoewel in de youtube de real 2600 voor mij wel dikker klinkt.
Zou wel tof zijn als het se echte blijkt te zijn.
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Het lijkt voor sommigen een grote uitdaging te zijn om de richtlijnen te volgen. Deze draad gaat voor nu op slot. Vanavond (als ik thuis ben) ga ik met een vergrootglas door de draad en kunnen enkele leden een berichtje van mijn kant verwachten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top