Nieuws van Behringer

Als ze er de monsterbas van de originele Taurus 1 uit kunnen persen heeft hij bestaansrecht, anders niet echt.
 
Ik blijf de TD-3 en de RD-6 allebei geile bakkies vinden anders hoor!
 
Mijn Insta-strings kan een tuba én een trompet doen. Dus. Toevallig wel hoor.

how-to-deal-with-people-who-show-off.jpg
 
"tuba" is trouwens een classic die je op heel veel oude synths met presets vindt. De oorsprong is -voor zover ik weet- dat "tuba" een vaak voorkomende benaming van een 16 voetsklank op een orgel was.

In hoeverre het als een tuba klinkt is daarbij van ondergeschikt belang.
 
"once we get the chips, it’ll ship asap" dus adem maar ff niet inhouden
 
Heeft iemand de firmware-update voor Brains al gepost?



Nieuw zijn een DX7 engine en 303-voice (en een handige oscilloscoop functie!) dus best fraai voor een gratis software-update. Ik krijg zelf net de DX7 en 303 niet aan de praat ¯\_(ツ)_/¯ maar je kunt blijkbaar zelfs sysex DX7-banken uploaden via de nieuwe Synthribe-software.

Heb update gedaan op de Brains, verliep zeer vlot. Nu noemt ie dus "Reloaded" en is een welkome gratis toevoeging. ik kan wel niet vergelijken met een MI qua geluidskwaliteit maar daar maak ik mij zeker geen illusies over. heb geen ervaring met de originele MI plaits Hetgeen me wel direct opviel was dat de oscilloscoop serieuze latency heeft. hetgeen je ook vroeger al merkte, maar als je ff een O'tools, samen zet met Brains: zeer duidelijk verschil, het is maar een gadget, zeker niet betrouwbaar.
 
klinkt een beetje als een one-hit-wonder, vraag me ook af waarom die unit het daglicht gezien heeft. Maar misschien mis ik iets....
Omdat moog hem al had gemaakt , er enige van heeft verkocht en behringer ze alleen maar hoeft te copieeren om de krentjes uit de pap te pikken ?
“Op z’n behrings” zo gezegd
 
Ja, ik doel er meer op dat er toch veel mooiere krenten in de pap zitten ;). Zeker als je zo'n ge-eikel hebt met resources om dingen uberhaubt te kunnen maken.
 
Heb update gedaan op de Brains, verliep zeer vlot. Nu noemt ie dus "Reloaded" en is een welkome gratis toevoeging. ik kan wel niet vergelijken met een MI qua geluidskwaliteit maar daar maak ik mij zeker geen illusies over. heb geen ervaring met de originele MI plaits Hetgeen me wel direct opviel was dat de oscilloscoop serieuze latency heeft. hetgeen je ook vroeger al merkte, maar als je ff een O'tools, samen zet met Brains: zeer duidelijk verschil, het is maar een gadget, zeker niet betrouwbaar.
Hoe zit het met die DX? Kan je zelf kiezen welke parameters je moduleert?
 
Feestelijke demo als k m op mn telefoon luister . Wel groot. Ook geen enkele nummertjes bij de volume en die balance knop..wordt lastig die patches te onthouden
 
Feestelijke demo als k m op mn telefoon luister . Wel groot. Ook geen enkele nummertjes bij de volume en die balance knop..wordt lastig die patches te onthouden
Wellicht even deze Italiaan eentje geven op een zonnige dag in een park voor de nieuwe demo

 
Back
Top