Schoonmaak actie

CrazyDutch

Nieuwkomer
Lid sinds
20 Maart 2002
Berichten
20
Locatie
Apeldoorn
Een dag geleden heb ik een U-20 gekocht en die wil ik graag even helemaal nalopen, kwa schoon en contactspray.
Ben ook van plan om 'm eventueel open te schroeven en onder de knoppen de boel schoon te maken.

Zijn er mensen die goeie tips hebben?

:confused:
 
het beste is om hem helemaal uit elkaar te halen en de lose componenten 3 uur in de vaatwasmachine te zetten..;)
nee grapje

de meeste schoonmaak methode kunnen op zich niet zoveel kwaad. al weet ik niet hoe dat ding van binnen er uit ziet.

maar gewoon geen bijtende dingen gebruiken ik zelf gebruik altijd van die jif doekjes weet niet precies welke(sommige zijn niet echt goed)

oja niet de stofzuiger op de binnen kant zetten (stofzuigers zijn zo statisch als wat)
 
Laatst gewijzigd:
U-20 van CraZ? :) Dan heb je onze studio gezien... Wat een puinhoop? :)

p.s. Was ie gaar?
 
Stekker d'ruit halen voordat je hem openschroeft!

Maar, een elektrische schok is wel goed voor de huid. Maar 230 is nou net even iets teveel van het goede. ;)
 
Ik zou alleen een beetje contactspray gebruiken als een bepaalde knop kraakt of niet helemaal goed meer lijkt te werken. Maar eerst effe checkken of het verwijderen van stof het probleem oplost.
En over dat statische gebeuren van een stofzuiger:
ik heb het altijd gewoon gedaan. Maar er zijn ook
van hele die kleine (goedkope) plastic stofzuigertjes die hier speciaal voor gemaakt zijn.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
U-20 van CraZ? :) Dan heb je onze studio gezien... Wat een puinhoop? :)

p.s. Was ie gaar?

Ummmmm... CraZ of de studio?
En inderdaad, de U van CraZ.. :)
 
Origineel geplaatst door sander
En over dat statische gebeuren van een stofzuiger:
ik heb het altijd gewoon gedaan. Maar er zijn ook
van hele die kleine (goedkope) plastic stofzuigertjes die hier speciaal voor gemaakt zijn.

Ik zat zelf meer te denken aan een busje perslucht.. stofzuigen doe ik daarna dan wel weer.
 
:) Dan heb jij ook de SDS-3 gezien. Vet he...
Maar goed. Veel succes met schoonmaken. Ik heb nooit vreemde dingen gedaan boven je U-20... tenminste.... ;)
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dan heb je onze studio gezien... Wat een puinhoop? :)

Ik ken onze oefenruimte... q.e.d.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
:) Dan heb jij ook de SDS-3 gezien. Vet he...
Maar goed. Veel succes met schoonmaken. Ik heb nooit vreemde dingen gedaan boven je U-20... tenminste.... ;)

Jazegels, kwa vet.... en kwa vreemde dingen... hij is pas sinds woensdagavond van mij... dus klopt 't wat je zegt... ;)
 
Back
Top