Gitaar pedaaltjes

Ik ga de vermona retroverb aan schaffen. iemand ervaring hoe die klinkt? hij word via de post verzonden dan. Want enschede vindt ik een beetje ver fietsen.
 
Retroverb is leuk.
Hij klinkt niet high-end zoals bijvooebeeld de AKg spring reverbs.
Maar hij klinkt wel gaaf.
Ow..en hij heeft natuurlijk veel mogelijkheden die hem NOG leuker maken.
 
doe mij maar de MXR Doubleshot Distortion, die klinkt veel scherper.

beetje mee gespeeld en vond m echt vet klinken
vrijwel geen ruis, stevige behuizing, fijne knoppen en zeker een goed geluid
helaas slechts 1 in-output

Na wat ebay speurwerk bezorgt de postbode m hopelijk nog dit jaar :okdan:

943135761311X.jpg
 
What the....? Is dat een nieuw pedaal van MXR?

Waar het pedalen betreft gebruik ik tegenwoordig eigenlijk alleen een Digitech Whammy en Guitar Rig/Amplitube op de bittenbak.
 
Zo, die MXR lijkt me wel vet inderdaad.

Ik gebruik de laatste tijd bijna alleen nog maar gitaarpedalen in combinatie met mijn modulair. Ik heb overigens de Boss digital Delay weer herontdekt (lag al een tijdje in de kast te verstoffen). Pfoeh erg vet pedaal zeg!!!!
 
Voor synth's vind ik de russiese big muff's het mooist(warmst) klinken. Gewone distortion vind ik een beetje netjes. Heb die doubleshot van mxr aan een bevriende gitarist gegeven voor z'n verjaardag(die was er wel blij mee).
 
KGA EEN GOKJE DOEN ..deze dus
http://www.bossarea.com/other/be5.asp
EEN BOSS BE 5 uit 1991
4 pedals in een ground/floor unit
deze unit is ouder dan de me20/50 ook een boss multi fx met knoppen
csom techniek heet dat schynt lekker te klinken asin the pedals en meer

deze is ouder en recencies vertellen dat ie 8 bit is ...schroeven aamn die delay pedal en " redelijk analog " klinkt
wat wilk nog meer
komt nxt week !!!! sommige betalen 40 $ sommige 350 $ weird ???
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Boss/BE-5+Guitar+Multi-Effects/10/1

Ease of Use : 10
This product is basically 5 separate stomp boxes built into a single unit. Each box has its own settings, and there are no programs. Easier to use than separate boxes, as I have only one power supply and I don't have to connect the separate boxes in the correct order. The pots are a bit flimsy, so I have to check all the settings before playing.

Sound Quality : 9
It sounds great. I am sure you get the electronics from these separate boxes:
Chorus: Just like CE-2, but in stereo (will that be CE-3). Anyway, sounds great, I use it almost all the time.
Delay: This is the DD-2 which is great.
Compressor/sustainer: CS-3, A bit hard to use, but effective. I use it as a volume boost.
Overdrive/distortion: OS-2, continually adjustable from overdrive to distortion.
Noise-gate: NS-1. Only one knob to set the gate level. You don't need this for reducing noise from the effects unit, as it is noise-free. But if you turn up gain and overdrive/distortion, it eliminates noise from your guitar.

verder heb ik twee tube unit voor mn distortion begin niet meer aan pedalen
een meteal zon is wel weer leuk voor live fx van wege de sweepable eq /
oja gebruik een phaser van tokai
:engel:
 
Laatst gewijzigd:
verder heb ik twee tube unit voor mn distortion begin niet meer aan pedalen
een meteal zon is wel weer leuk voor live fx van wege de sweepable eq /
oja gebruik een phaser van tokai
:engel:[/quote]

Tokai:halleluja, Maar meyalzone MT-2? Dat is de pedaal die ik zelf nog maar 3 keer gebruikt heb(in 7 jaar), is m'n grootste misskoop. Hij klinkt alleen leuk achter een MF-102. Als iemand een Behringer trem/pan TP-300 of filter FM-600 of slow motion wil ruilen hoor ik graag van je. Ik heb ook nog een boss CS-3 comp die ik wil ruilen. Als je een goeie metalpedaal zoekt moet je voor een TOKAI metaldriver gaan die blaast de boss helemaal aan gort.
 
Ethos TLE & Yamaha UD-Stomp
img3133jk0.jpg

UD-Stomp-large.jpg

ja er zijn tegen woordig egt leuke stompbox achtrige amp modelling floor units te koop
dus je hoeft niet egt meer dure vintage ....gitaren spul te hebben om de sound te kunnen maken
bv line 6 heeft erg leuk spul ook
ook die amp moddeling / de delay line unit ook tof
de filter unit is ook heeeel leuk

maar mr morley u heeft toch wel een hele mooie plek ...neit aleen de gear is tof
http://web.mac.com/dlmorley/iWeb/studio/Ursa Major Recording Studio.html
 
Ik heb een Microkorg en die heeft zelf distortion, maar zou het nog te moeite zijn om daarvoor Electro Hamonix Big Muff te kopen?

Niemand? Ik twijfel om een Boss DS-1 of EHX Big Muff te kopen voor mijn Microkorg, maar ik zou niet willen dat het niet beter blijkt dan de distortion van de Microkorg zelf.
 
Ibanez ss10
En ts-9 en ch in 1 pedaal.
Dus de bekende tubescreamer en ibanez chorus in een boxje.
En door een schakelaartje beide effecten parallel of in serie te schakelen.
Lekker obcuur en redelijk zeldzaam. ;) ..en ik heb hem !!

ss10.jpg
 
De Tokai TPH-2 is binnen hij klinkt best heftig en heeft ook de nasale klank die sommige oude phasers hebben. Net als de smallstone. Hij heeft een heel eigen caracter en voor 40euro(incl verzend) ben ik erg tevreden. Goed de behuizing van de 2 serie is van plastic, maar het geluid is analoog en erg goed. TOKAI RULES!!!
 
Heb maar 1 effectje.

De Blackstar HT-Distx.

Denk wel 1 van de grootste miskopen voor mij.

Ik was nu toch wel nieuwsgierig naar een buizen distortion maar hij valt zwaar tegen vergeleken met mn Ohmforce Ohmicide plugin.

Multiband distortion is veel flexibeler en de buizen tja die laten me koud.

Wat is uberhaupt het voordeel van gitaar pedaaltje tov studio fx behalve de prijs ?





Ik heb ook een blackstar ht-distx en ga hem straks proberen in te ruilen voor wat leuks :)




lijkt me leuk.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top