*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

  • Ja, is best leuk

    Stemmen: 42 75,0%
  • Nee, niet leuk

    Stemmen: 5 8,9%
  • lekker belangerijk....

    Stemmen: 7 12,5%
  • geen mening

    Stemmen: 2 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Origineel geplaatst door Hover
Volgens mij zijn er heel wat leden die heel goed weten want sommige andere leden aan gear hebben rondslingeren.
:doei:

Iedereen koopt en verkoopt toch steeds weer gear? Knappe peer die dat allemaal bij kan houden van iedereen! 8>
 
zet jij je spul ook maar neer hoor
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
waarom krijgt goose nu geen commentaar?


Omdat hij misschien net zo zou kunnen reageren als jij, en daar zit ik niet op te wachten...

Je doet net of we jou allemaal persoonlijk willen aanvallen, maar dat is echt niet zo. Wees niet zo aangebrand joh, we hebben het echt niet op jou gemunt.

Hier... neem een pint :biertje:
 
ja bambam het was maar bedoeld als "ja als je zo begint heb je veel meer als mij!" (grapje dus! btw als je alle "onnodige dingen" weglaat heb je nog steeds 3x zoveel maja)

zet gewoon alles terug en ehh ja

of niet natuurlijk dat moet je zelf weten

in elk geval niet zo stressen :p
 
Origineel geplaatst door DJ41


Omdat hij misschien net zo zou kunnen reageren als jij, en daar zit ik niet op te wachten...

Je doet net of we jou allemaal persoonlijk willen aanvallen, maar dat is echt niet zo. Wees niet zo aangebrand joh, we hebben het echt niet op jou gemunt.

Hier... neem een pint :biertje:

hmmm.. ik zal niet zo snel zo reageren... mensen die mij kennen (of is het kunnen?) weten dat ik niet zo ben ... besides... ik was mijn first sony en fisher price bandrecorder vergeten....
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bambamstudio
waarom krijgt goose nu geen commentaar?

zet er ook niet relevant spul bij.

sorry hier moet ik echt van :[>

en het is niet zo dat ik op de kast zit ff tussendoor......

hmmm.. niet op de kast?? waar dan wel ?? 19 inch rack ?
ok.. om jou een plezier te doen zal ik het weghalen.. sorry hoor...
:confused:
 
Origineel geplaatst door da goose


hmmm.. niet op de kast?? waar dan wel ?? 19 inch rack ?
ok.. om jou een plezier te doen zal ik het weghalen.. sorry hoor...
:confused:


kijk dfas nog eens broederschap....

maar was een beetje over de zeik de laaste dagen, vandaar mijn reactie. Al voelde ik het wel als een persoonlijke aanval en zag het niet als een grap....zet alles wel trug......:)
 
He maar guys (& gals) ff zonder gekheid.
Misschien wel handig om een max aantal regels voor je sig te nemen. (Als je zoveel shit hebt is jouw 'probleem' ;) )
Een stuk of 3 of zo. (sorry bamse, trouwens als eeuwige minimalist heb ik aan een halve regel al genoeg)
En ook niet van de animerende zeut enzo voor de mensen met een ouwere bak is dat volgens mij best wel irri.
 
Probeer er iets leuks van te maken ipv veel poeha. Dat houdt de aandacht levendig en dan kunnen we nog eens lachen ook!
 
dus mijn sig is uit den boze? of tellen plaatjes niet mee met je 3 regels?
 
Origineel geplaatst door fuse

En ook niet van de animerende zeut enzo voor de mensen met een ouwere bak is dat volgens mij best wel irri.

HEY...gaan we nu op mij zeiken ofzo???:fuckoff: :fuckoff:
*D Grapje voordat het verkeerd wordt geinterprrrrrrt

Als je zo'n trage bak hebt hoop ik dat je nog een beetje kan sequencen! Maar ik zal proberen hem iets minder opvallend te maken door hem wat grijzer te maken. Voor de rest laat ik hem mooi scrollen... trouwens gewoon HTML tagje wat ik gebruik. DUs iedereen die IE5.5 kan draaien moet daar ook geen probleem mee hebben... denk zelfs dat waar het niet ondersteund wordt gewoon niets te zien is!

(Denk je ook eens ruimte besparend te doen...krijg je daar weer gezweik over...das pas meuk...... zo...)
 
Back
Top