*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

  • Ja, is best leuk

    Stemmen: 42 75,0%
  • Nee, niet leuk

    Stemmen: 5 8,9%
  • lekker belangerijk....

    Stemmen: 7 12,5%
  • geen mening

    Stemmen: 2 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    56

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
Een ideetje! :

Misschien is het leuk om van iedereen een equipment lijst op de DSF te zetten. En dan zo'n lijst die je zelf kun updaten enzo. Als er dan iemand een vraag heeft over een bepaalde synth of wat anders, dan kan hij een zoekopdracht geven en de apparatuur vinden bij de DSF-ers die het ook hebben.

Lijkt me wel leuk om te weten wie wat heeft.

Een nadeel is wel dat er dan minder "algemeen" gepost gaat worden misschien. Tenzij we daar ook iets op kunnen vinden...
Misschien een soort notification als iemand een vraag stelt over een apparaat wat hij zelf ook heeft?

Een equipment list is in ieder geval een leuk idee! toch?
 
Dit bestond al maar ik heb die draad per ongeluk gedelete.
Maar zo'n database waar je een query kunt draaien is best tof.

een klik op user en zie zijn gear list.

Ja leuk goed idee maak maar voor me :)
 
helemaal mee eens, Goed idee!;

Als toevoeging zou je er ook een sub-lijst bij kunnen maken met wat diegene voor aparatuur in zijn bezit gehad heeft.

Veel mensen verkopen de boel (bijv. bovenstaande...) maar hebbben nog wel de kennis/mening ervan in huis.
 
Nja, ik vind het geen goed idee.

Kijk, ik vind het wel tof dat ik iedereen z'n gear kan zien, alleen als ik probs heb meld ik dat wel op een forum ipv iemand prive te gaan mailen. Zo heb je straks ook nog iets aan de search functie.
 
Kunnen jullie op deze lijst ook adres en schooltijden / werktijden vermelden. Ik overigens een hekel aan honden.

Greetz,

Yawgmoth
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Kunnen jullie op deze lijst ook adres en schooltijden / werktijden vermelden. Ik overigens een hekel aan honden.

Greetz,

Yawgmoth

ja en mocht iemand beveiliging hebben uiteraard even de codes erbij zetten. en in welke bloempot of onder welke mat de reserve sleutel ligt hoeven we niet zo te zoeken

alvast bedankt voor de moeite
 
Of je zet je gear in je handtekening net als ikke doe.

de htmlcode hiervoor is:

PHP:
<font color=#006699 size=1>Gear List:</font><font color=#996600 size=1> TB-303, TR-909, RAT distortion, Tannoy Active reveal & Korg KMS30 Sync box</font>
 
Origineel geplaatst door Twin-x
Of je zet je gear in je handtekening net als ikke doe.

de htmlcode hiervoor is:

PHP:
<font color=#006699 size=1>Gear List:</font><font color=#996600 size=1> TB-303, TR-909, RAT distortion, Tannoy Active reveal & Korg KMS30 Sync box</font>

wordt voor sommige mensen wel een erg lange handtekening :koffie:
 
Ik vind het opzich een goed idee om het als hand tekening te doen. En als je gear list te lang word moet je gewoon de alleen toppers er in zetten. En als die lijst te lang is euuh ja...


Zo meteen ff aangepast
 
Laatst gewijzigd:
he dat heb ik al een hele tijd zo. maar heb hem nu wel ff verkleint zit er anders zo patserig uit:maffia:
 
Ik weet het niet hoor... Staat wel erg patserig....
En het gaat niet om de hoeveelheid, maar wat je er mee doet. En dan die softsynths... Hoe gaan we dat doen..
 
Laatst gewijzigd:
Geniaal

Geniaal

Leuk idee en eigenlijk een geniale oplossing. :okdan:

Ik zal m'n sig ook ff modify'en.

Eh, wat heb nou ook alweer staan :confused:
 
Origineel geplaatst door mono-poly
okee ik doe dus mee bij deze

groetjes dennis

Kan je er ff kleine letters van maken jou gear list is aardig groot namelijk.
 
Back
Top