*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

  • Ja, is best leuk

    Stemmen: 42 75,0%
  • Nee, niet leuk

    Stemmen: 5 8,9%
  • lekker belangerijk....

    Stemmen: 7 12,5%
  • geen mening

    Stemmen: 2 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Origineel geplaatst door bambamstudio
Het is toch de gear die ik gebruik?
Maar wil het er best vanaf halen hoor, ik doe dit niet op te laten zien van : kijk dit heb IK.....

niet zo happen BamBam! 8o)
 
Ik vind het idee wel goed, maar ik hoef dus niet bij ieder bericht te zien, dat ik maar een arme student ben.

Kan het niet met één of ander zoekfunctie?: als je een instrument intypt, je alle gebruikers te zien krijgt van dat instrument. Of misschien op die manier van de synthsite bij sonic state: je zoekt op merk en dan op type en krijgt dan een foto, beschrijving en gebruikers van dat apparaat met review.
 
Origineel geplaatst door wiener303
Kan het niet met één of ander zoekfunctie?: als je een instrument intypt, je alle gebruikers te zien krijgt van dat instrument. Of misschien op die manier van de synthsite bij sonic state: je zoekt op merk en dan op type en krijgt dan een foto, beschrijving en gebruikers van dat apparaat met review.

Tuurlijk wel (denk ik moderators) alleen... heb jij tijd 'over'? *D *D
 
Het is inderdaad een goed idee, maar het is niet eenvoudig. Ik zal het er eens met CraZ over nadenken en een database model opstellen. :) Maar ik beloof nog weinig. Dit is niet iets wat je volgens mij gewoon kunt downloaden als plugin voor PHP Nuke..
 
ja bambam zo kan ik t ook, draaitafels erbij en dj mixer, en je cd speler en minidisk recorderm die heb ik ook allemaal maar weggelaten
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
ja bambam zo kan ik t ook, draaitafels erbij en dj mixer, en je cd speler en minidisk recorderm die heb ik ook allemaal maar weggelaten

ik geloof niet dat het een wedstijdje is om wie de meeste gear heeft staan.

DJ41 vroeg alleen maar:

Origineel geplaatst door DJ41
Een ideetje! :

Misschien is het leuk om van iedereen een equipment lijst op de DSF te zetten.

nou en dat heb ik gedaan. Sorry.

en ik doe niet (weer) happen, wordt er alleen een beetje moe van om het nog een keer uit te leggen, sorry.
 
Het idee was een equipment lijst waar je kon opzoeken wie welk apparaat had. Ik denk dat er weinig mensen vragen hebben over je 20GB HD of je 128 MB geheugen enzo. Je mag het er wel bijzetten als je wilt hoor, helemaal niets mis mee, maar dat was het idee niet. (en de lijst wordt dan ook alleen maar langer en onoverzichtelijker).

;)
 
lmao! :) Kom bamse!
 
hehehe bamse!

kom van die kast af!
 
Volgens mij zijn er heel wat leden die heel goed weten want sommige andere leden aan gear hebben rondslingeren.

En voor de nieuwe leden is er voldoende gelegenheid om zichzelf voor te stellen met daarbij o.a. hun stuff.

En zij die een eigen webstekkie hebben kunnen dat daar gewoon laten staan, gewoon even in de db snuffelen voor die link.

En als je dat niet wil, dan doe je dat toch gewoon niet. Wat je zelf het liefste wil dus.



:doei:
 
Origineel geplaatst door Hover
Volgens mij zijn er heel wat leden die heel goed weten want sommige andere leden aan gear hebben rondslingeren.

En voor de nieuwe leden is er voldoende gelegenheid om zichzelf voor te stellen met daarbij o.a. hun stuff.

En zij die een eigen webstekkie hebben kunnen dat daar gewoon laten staan, gewoon even in de db snuffelen voor die link.

En als je dat niet wil, dan doe je dat toch gewoon niet. Wat je zelf het liefste wil dus.



:doei:


Juist! mee eens, al staat zo'n gearlist onder je handtekening natuurlijk wel leuk *D
 
zie onder....

p.s. de computers miste... maar ga nu ff niet meer typen.. ik ga slapen...

pprrr prrrr...
 
Laatst gewijzigd:
pprrr prrrr, rechterhand? :peukie:
 
Hahahahahahaha, lollerdelol....Deze's echt flauw en goed.. :okdan:
 
Back
Top