Bekende Artiesten en hun studio

Origineel geplaatst door sten
Zou je dat stuk over ferry corsten misschien kunnen scannen? Ben erg benieuwd.

Bericht door een moderator:
Gescande media, niet betreffende artikelen van jaren oud zoals in de vintage folder thread, worden door synthforum.nl verwijdert.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
Gescande media, niet betreffende artikelen van jaren oud zoals in de vintage folder thread, worden door synthforum.nl verwijdert.

huh, gaat de vintage folder threat weg???? Waarom??? copyright problemen kunnen het niet zijn?
 
Dude. Probeer het nog eens te lezen, als de mescaline is uitgewerkt? :confused:
 
Origineel geplaatst door ikke
Ik denk eerder dat de Max geinteresseerd is in hoe die tracks zijn gemaakt.. In wat voor een ruimte, met welke gear etc.. Althans, dat vind ik zéér interessant!

hehe, geven die hollanders daar 5opties, maar de belg komt dan weer met de juiste, en ook meest logische oplossing aanlopen:D 8o)

ikke reads my mind:)
 
Origineel geplaatst door Maks
hehe, geven die hollanders daar 5opties, maar de belg komt dan weer met de juiste, en ook meest logische oplossing aanlopen:D 8o)

ikke reads my mind:)

ja...het zal wel belgische logica zijn :D
 
Bericht door een moderator:
Aan een ieder die hier enkelt met een smiley reageert. Probeer een reactie eens uit 2 volledige zinnen te laten bestaan. Een technisch probleem verhelpen of discussie voeren met één woordige reacties draagt niet bij aan de kwaliteit van dit forum.
 
Studio van Michael Brauer

http://www.mbrauer.com/soundtowers.asp

engineer van oa. Dreamtheater, Coldplay, Travis en ons allereigen Anouk

Sjek die torens van hem :'(

I love my Soundtower racks. I have four of them with lots of toys front and back. I have a fifth one in the works, I can’t help myself. My first acquisition was a pair of pultecs and a Neve 33609. My latest is an ADL 670. Will it ever end? My assistant hopes and prays for it to stop.
8o)

http://www.chandlerlimited.com/chandler/user_spotlight_0502_01.php

Interview met hem op de ChandlerLimited site (bekijk ook eens de AbbeyRoad Studios!)
 
Art & Strategy studio van Front 242 :halleluja
 

Attachments

  • studio_klein.jpg
    studio_klein.jpg
    19 KB · Bekeken: 89
Tsja, en om nou te zeggen dat Coldplay goed klinkt.... Vind ik niet dus. Veeeel te plat , een goede bekende zegt dan altijd : als je het hard zet wordt het ruis.
Zonde, er moet toch iets moois mogelijk zijn met die spullen.
 
Origineel geplaatst door Tactic
Tsja, en om nou te zeggen dat Coldplay goed klinkt.... Vind ik niet dus. Veeeel te plat , een goede bekende zegt dan altijd : als je het hard zet wordt het ruis.
Zonde, er moet toch iets moois mogelijk zijn met die spullen.

Komt misschien niet door de mixen maar door de mastering...
zoveel wordt platgecompressed tegenwoordig
 
Origineel geplaatst door Tactic
Tsja, en om nou te zeggen dat Coldplay goed klinkt.... Vind ik niet dus. Veeeel te plat , een goede bekende zegt dan altijd : als je het hard zet wordt het ruis.
Zonde, er moet toch iets moois mogelijk zijn met die spullen.

Ik was 2 maanden terug in de Prive studio van Coldplay waar ze op dat moment met Brian Eno aan het opnemen waren...
Ik mocht helaas niet binnen in de opname ruimte ivm platenmaatschappij stress, was een leuk klein complex van de band zelf.
Heb er een Memory Moog achtergelaten die meteen de opnameme in werd gesleept...
Kreeg de volgende dag bericht van mijn klant dat de Moog het mooiste instrument wat ie ooit had gekocht....en die gast heeft echt een ultiem dikke verzameling spullen...met die MOOG hebben hij en Brian Eno nog dik plezier gehad....
Ik moest ter plekke naar de toilet en toen ik daar zat dacht ik "fuck ik zit op de Coldplee!!!!"...hahahahaha..keek naar links en onder de wasbak stond een reiskoffer met grote letters er op gestift "Chris Martin"...denk dat die nog over was uit de tijd dat er niet met prive jets werd getourd...Al met al een leuk uitstapje en jammer dat Eno in de weg zat anders had ik er een leuk studio middagje aan overgehouden...next time better
 
Back
Top