Bekende Artiesten en hun studio

Origineel geplaatst door Maks
:biertje:

anders wel very urban studio, van mister shadow:)

ikke, van 't centrum van a'pen?

Nope. Van sted Lier! :D
 
Re: Re: Bekende Artiesten en hun studio

Re: Re: Bekende Artiesten en hun studio

Origineel geplaatst door Sly Dog
Hier info over de studio's van enkele bekende producers, waaronder Fatboy Slim:
http://www.vintagesynth.org/artists/

great:D :halleluja

@ikke

aaaa van de lierse vlaaikes:)
mja ik kom wel eens in de academie daar:)
 
Ow.. Welke bedoel je? Want die over de rijkswacht is weg.. (nu een flikkekantoor geworden :confused: ) Misschien die andere hier int straat?

En wat doe je daar dan? Volg je beeldhouwles ofzow? Of schilder je? Ik kreeg les in de Kunsthumaniora op de Vismarkt. Ook af en toe lessen in de Academie.. Misschien ken ik je wel?
 
erg leuk, die vintage synth site
mja was er ooit al eens op verzeild geraakt... was tevens dat future music interview, maar daar staat mss nog meer in, in de magazine-versie:)
het is nog een echte oude rot, die fatboy:) zoals hij bijvoorbeeld alles zelf cut, en recycle ofzo niet gebruikt:)
hij kan het ook nergens op draaien8o)
 
de muziekacademie, ikke op de markt daar...
je kan me daar af en toe in de drumkapel vinden, als ik er een lesje meepik (normaal in zandhoven)
 
Origineel geplaatst door Maks
nog leuke studios in de afgelopen future music/sound on sound/interface- maanden:
front 424

Zeg Maks, waar dan ? Kan niets op het net vinden over Front 242's studio ! :frons:
 
hihi had 424 geschreven:D

mja, in een FM eind vorig jaar... er was een remix contest aan verbonden ook

je kan www.futuremusic.co.uk is proberen... ik ga proberen het interview in te scannen, als ik het niet vergeet....
 
op diezelfde t.raumschmiere site zie je een link naar een video van de audio bullys en hun studio:)
 
beetje zoeken en dan vind je wel wat..

(idd op o.a. vintagesynth.org)
 

Attachments

  • fb1.jpg
    fb1.jpg
    17,5 KB · Bekeken: 83
Re: Bekende Artiesten en hun studio

Origineel geplaatst door Maks
hoi
we konden op dit forum onlangs als links zien naar oa de studio van junkie XL en The Cristal Methode, maar zijn er nog mensen die foto's of video's weten zijn van studio's van bekende mensen? Ik zoek bvb al jaren naar pic'ss van Fatboy Slim's studio...
Ciao

Wat ik me dan dus af vraag als je om foto's van de studio van bekende artiesten vraagt is:

1 ben je geinteresseerd in de inbouw van zijn/ haar apparatuur
2 ben je niet blij met je eigen apparatuur, en wil je dan ook die apparatuur hebben die in die studio staat
3 wil je gewoon veel knopjes zien
4 gewoon zomaar, ik spaar foto'd van bekende artiesten en hum studio

het is niet om te zeiken maar ik vraag het me gewoon af :D
 
Of:

5) Speel je graag het oud-hollandsch gear-spotting spel?

(steekt hand op...)
 
Ik denk eerder dat de Max geinteresseerd is in hoe die tracks zijn gemaakt.. In wat voor een ruimte, met welke gear etc.. Althans, dat vind ik zéér interessant!
 
Origineel geplaatst door Maks
nog leuke studios in de afgelopen future music/sound on sound/interface- maanden:
ferry corsten
etc....

Zou je dat stuk over ferry corsten misschien kunnen scannen? Ben erg benieuwd.
 
Back
Top