[TECHNO] ~ [AOR - Rum Springa] (contest?)

AOR

Ouwe rot
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
1.496
http://www.alex.blaa.nl/music/tracks/alexorion_rumspringa_ramonised.mp3

Ik weet dat de fx nogal hard staat soms, maar wat vind je van deze track?

ps. EVEN heel wat anders: Zijn er nog mensen die het lachen vinden om weer een zomerse track contest te maken, ok het weer van vandaag is niet echt inspirerend, maar laat even weten of je geinteresseerd ben. Foxenberg zal (net als hij vorig jaar zo goed deed) uiteraard weer het technische gedeelte vor zich nemen.
 
Laatst gewijzigd:
je link klopt niet, als je de tekst van de link copieert doet ie het wel...

de bass heeft punch maar mist dat mooie ronde laag dat bij techno zo lekker werkt.
verder: probeer de track iets eigens mee te geven dat het herkenbaarder maakt, een bepaalde break of een opgeknipte gefliterde sax of zoiets :P
 
Origineel geplaatst door hansbakker
je link klopt niet, als je de tekst van de link copieert doet ie het wel...

de bass heeft punch maar mist dat mooie ronde laag dat bij techno zo lekker werkt.
verder: probeer de track iets eigens mee te geven dat het herkenbaarder maakt, een bepaalde break of een opgeknipte gefliterde sax of zoiets :P

Ok, kan ik wel wat mee. Jah, ik post de track meer als concept en ik was tevreden over de volheid van het geluid, maar wilde dat nog wel even testen. Weet dat er nog wel een zwaardere zoemende bassline in moet. Denk om de 4 kicks ofzo.

Zit jij trouwens op HKU? Ik ook volgend jaar, compositie en productie? :doei:
 
net het derde jaar gehad, compositie en sound design...maar ik ga het EMMA programma doen
(european media master of arts) dus dan zit ik eigenlijk op een engelse graduate school (maar wel in hilversum)
 
Origineel geplaatst door hansbakker
net het derde jaar gehad, compositie en sound design...maar ik ga het EMMA programma doen
(european media master of arts) dus dan zit ik eigenlijk op een engelse graduate school (maar wel in hilversum)

je master halen, toe maar. Succes zou ik zeggen, misschien dat ik je nog wel een keer tegen het lijf loop (figuurlijk zin)
 
ow vast wel..derde jaar ben je nauwelijks op school ivm stage en projecten die je het liefst thuis doet..BA/MA begint met een groot project waarbij je op school een eigen lokaal krijgt. Dus dat zal wel gebeuren..

je zal me ook wel herkennen denk ik :D (avater)
 
ik vind hem wel leuk. die pad mag van mij ietjes luider en ik zou doorheen de track wat
meer met de cutoff spelen.voor derest :dj:
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik vind hem wel leuk. die pad mag van mij ietjes luider en ik zou doorheen de track wat
meer met de cutoff spelen.voor derest :dj:

Pad wordt inderdaad een beetje weggecompressed
 
Het is een lekkere relaxte track. Vanaf 2.40 minuten had ik eigenlijk een lead verwacht. Die mis ik toch wel. (en idd die pad mag wat luider in de mix)
 
Origineel geplaatst door Hazes
Het is een lekkere relaxte track. Vanaf 2.40 minuten had ik eigenlijk een lead verwacht. Die mis ik toch wel. (en idd die pad mag wat luider in de mix)

Denk dat ik de track helemaal ga omgooien, stuk inkorten. Het zweverige eruit het vieze erin.
 
hey lekker klinkt dit zeg 8) :peukie: die pad iets harder, maar dat is al gezegd en er
mogen iets meer verassingen in.
 
kleine vraag tussendoor: Waarom is dit een contest eigenlijk? (of is het dat niet:L )
 
Nee, dit topic is geen contest, maar als men ook geinteresseerd was, kon men dat per pb of post in dit topic laten weten.

Maar, ik ga hoe dan ook een topic openen.

Zomer track contest

Net als vorig jaar toen, FOXENBERG ons zo vriendelijk geholpen heeft, hij stelt weer ze site beschikbaar.

leuk?
 
Back
Top