Productie chat op Skype + Contest

ARTFX

Ingeburgerd
Lid sinds
4 januari 2009
Berichten
43
Goedendag allemaal,

Zo vaak ben ik hier niet te vinden, maar ik bedacht me ineens dat er hier vast wel producers zijn die geïnteresseerd zullen zijn in hetgeen wat ik hieronder post.

Skype music production group
Ik run sinds zo'n 2 jaar een productie groep chat op Skype (Engelstalig) met daarin zo'n 200 producers, label eigenaren en tutorial makers verspreid over vele elektronische genres. In principe is elk genre welkom en de chat is voornamelijk bedoeld om elkaar tips te geven en beter te worden in muziek productie. Wil je lid worden van deze groep, voeg mij dan even toe op Skype (gebruikersnaam is 'artfxstudios') en stuur me even een link naar je Soundcloud profiel. Ik zou graag de Techno, Hardcore & Hardstyle scene iets meer vertegenwoordigd zien in de groep chat! *D

#HardcoreChallenge op mijn YouTube kanaal
Ik heb afgelopen week een totaal van 40.000 subscribers op mijn YouTube kanaal behaald en daarom organiseer ik een productie wedstrijd. Alle deelnemers gaan net als ik de uitdaging aan om een Hardcore track te produceren, de winnaars krijgen sample en preset packs uit mijn eigen webshop. Meer info is te vinden in deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=RXlJV6wERaY

De details zijn als volgt:
1. Make a Hardcore track in your favorite DAW (no sampled kicks from other Hardcore tunes)
2. Create a video where you briefly show the project file and where you give us an explanation how you made the kickdrum
3. Upload that video to YouTube and include 'ARTFX 40K Hardcore Challenge' in the video title
4. Post a link to your video in the comments of this video or send it to me on social media
5. I will announce the winners after the competition is over

De deadline wordt later bekend gemaakt op mijn YouTube kanaal.

ARTFX STUDIOS
Voor iedereen die niet weet wie ik ben en wat ik doe, mijn naam is Kaj en ik ben de persoon achter het 'ARTFX STUDIOS' YouTube kanaal, op dit kanaal post ik video tutorials over Ableton Live.

https://www.youtube.com/c/ARTFXSTUDIOS

Ik ben benieuwd wie er zin hebben om met deze challenge mee te doen! 8)
 
Back
Top