Geluidskaart met Breakout box

heb hier nog een guillemot isis in de aanbieding voor 100 euro...

of die echt heel erg achterhaald???
 
Ik zal eens even wat reviews gaan lezen over deze kaart. Ik heb net ook een aardvark usb3 aangeboden gekregen
Alvast bedankt weer voor jullie replies.

Over de Isis:

If we could write drivers to have ISIS supported in Windows XP/2000, we would, but the ISIS multi-channel hardware architecture, designed in 1997, is not compatible with Windows XP/2000.

Geen Isis voor mij :)
 
Laatst gewijzigd:
ja dat klopt idd... daarom gebruik ik hem zelf ook niet meer... maar kwalitatief geen slechte kaart volgens mij...

nouja... nevermind... was maar een idee'tje... leg ik hem weer terug in de kast...:D
 
Ik heb trouwens nog wel een geluidskaart liggen met de dreamchip een maxi 64 van guillemot geloof ik.
Was vroeger echt het neusje van de zalm alleen in die tijd was ik alleen bezig met fasttracker en met die maxi 64 wou fasttracker niet op hoge resolutie in stereo :duivels:
Heb er toen meer als 500 gulden voor betaald, Maar de kaart is ISA dus die past alleen op moederboarden die nog uit het stenentijdperk stammen :) Heb er eigenlijk nooit iets mee gedaan. Erg zonde
 
ik ga denk ik een keertje voor weinig een oud computertje op de kop tikken en helemaal uitkleden, dus alleen moederbord en netwerkkaart en de isis, alles in een flightcase bouwen met een flatscreen erin en het isis als meeneem harddiskrecorder gebruiken... als een soort experiment zullen we maar zeggen...8)
 
Hehe, success ermee en laat ons es wat fotos zien als ie af is :)
Is dat trouwens Bart de Graaff op je Avatar? :D
 
Back
Top