Review: ESI QuantaFire 610

Monitoren met koptelefoon kan heel eenvoudig op de QuataFire zelf, inderdaad op de koptelefoon uitgang met eigen vollume knop. Deze koptelefoon aansluiting zit intern vast verbonden met uitgang 1 en 2 van de QuataFire. Je zult dus binnen je software het signaal naar uitgang 1 en 2 moeten routen om e.e.a. op de koptelefoon te kunnen horen.

Dit staat overigens gewoon in de manual beschreven . . .
 
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Monitoren met koptelefoon kan heel eenvoudig op de QuataFire zelf, inderdaad op de koptelefoon uitgang met eigen vollume knop. Deze koptelefoon aansluiting zit intern vast verbonden met uitgang 1 en 2 van de QuataFire. Je zult dus binnen je software het signaal naar uitgang 1 en 2 moeten routen om e.e.a. op de koptelefoon te kunnen horen.

Dit staat overigens gewoon in de manual beschreven . . .


hmm, dan heb ik volgens mij een oude manual.. maar ga het iig proberen
 
Ik kan dus niks vinden over het routen (met live)

De koptelefoon werkt perfect, maar de 5/6 en 7/8 jack uitgang (voor L en R gebruik, tijdens live situaties) krijg ik niet als main output gedaan :( Het schuifjes menu voor os.x is niet meer dan harder, zachter, link en mute voor de diverse in en outputs.
 
ik heb sowieso goede ervaringen met ESI producten, de Juli@ en een midi interface. naar mijn idee een bedrijf dat zijn best doet om een simpel maar degelijk product op de markt te zetten. goede klank en stabiele drivers ook altijd. daar kan M-audio IMO nog wat van leren ;)
 
Ik kan dus niks vinden over het routen (met live)

De koptelefoon werkt perfect, maar de 5/6 en 7/8 jack uitgang (voor L en R gebruik, tijdens live situaties) krijg ik niet als main output gedaan :( Het schuifjes menu voor os.x is niet meer dan harder, zachter, link en mute voor de diverse in en outputs.



Niemand tips? :(
 
Ook, helemaal niks.

Erg jammer, moet nu de headphone out gebruiken (thuis geen probleem, live minder leuk en handig)

Wil gewoon de outputs kunnen bedienen :(
 
Back
Top