2 korte trackjes

ButtonPusher

Stamgast
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
177
Locatie
Belgiƫ
Hallo,

Ik ben bezig geweest met 2 (brave) trackjes :

1

De tweede klinkt een beetje bombastisch (saai?) :

2

Ze missen wel alle twee o.a. nog een bass lijn.

Als je het niks vindt mag je het ook zeggen.

Groeten :doei:

Peter
 
1e track von ik wel cool, chill, te veel reverb over het hele middelste stuk von ik wel. 2e die hoge lead strings, die erin komen bij 0:28, von ik wel beetje saai klinken, mogen bewerkt worden von ik dan. idd wel beetje bombastisch ;)
liggen wel lekker in ut oor von ik wel. doei doei
 
Al bij al niet slecht,zeker het tweede nummer,maar ik vind dat je blijft steken in je muzikale opvoeding.Betere kennis van akkoorden en harmonieleer,en ik denk dat je je muziekstukjes veel vlotter en toffer in mekaar kunt steken.
 
Je eerste track:

Ik vind het geluid wat er in komt aan het begin te hard en niet echt lekker klinken in het geheel. Misschien gewoon strings?

Er is ook teveel galm gebruikt naar mijn idee. oei...nogal veel;)

Ik zou wat meer doen met die digi geluidjes die je in het begin gebruikt. Die klinken heel lekker


Je tweede track:

Klinkt onbestemd, mooi gedaan.
Weet zo niet echt wat ik er aan zou veranderen....hmmzz...
Mischien een sequencje mee laten lopen? En heel ff een "snerpende" lead er door heen gooien.




Ik vind dat je een erg eigen sound hebt. Klopt het dat peter82d ook van jou was? Die vond ik erg goed namelijk


succes!

greotjes Unic
 
ZO wat een bak galm...het klinkt wel heel erg digitaal maar dat kan ook een keuze geweest zijn.

wat de tweede track betreft:
Ik denk dit wordt een lekker drum'n'bass trackie maar helaas...
orchestraal en d'n'b is zo lekker samen :P
remix!!!

succes :D
 
Je 2e track klinkt meteen stukken interessanter! Vooral de beat. De string melodie vind ik dan weer wat tegenvallen (en te korte aanslagen voor dat geluid).

Maar in beide tracks te veel galm... je zou ook eens een delay kunnen proberen zodat het geheel wat minder volgeplakt raakt.
 
@Hansbakker Een drum and bass mix, goed idee, dan zal het wat minder zwaar klinken.

@sinew1958 "ik vind dat je blijft steken in je muzikale opvoeding.Betere kennis van akkoorden en harmonieleer"

Ik heb geen muzikale opvoeding gehad, maar ik werk eraan.

@Unic "Klopt het dat peter82d ook van jou was? Die vond ik erg goed namelijk"

Ja en jij had die panfluitmix gemaakt zeker ? Ik had daar ook gezegd om een betere versie te maken, maar heb intussen een nieuwe PC en soundcard gekocht en er nog niet aan geraakt. Komt eraan.

Bedankt allemaal voor de reacties en snorry voor de galm overload 8)

Groeten,

Peter
 
Back
Top