D-man's eerste trackje

D-man

blub
Lid sinds
13 november 2003
Berichten
181
Locatie
Amsterdam
Mijn allereerste (complete) track. Hij loopt nog niet overal even lekker, maarja, ik ben nog een beginner :). Bij 3:40min zit er een beetje teveel bas in en de timing is ook niet overal even strak...
Schiet maar raak zou ik zeggen....
de link: klik

D-man
 
Mooie geluiden !!
De piano had wat galm kunnen gebruiken imo en die bassdrum vanaf 3:40 vind ik er niet helemaal bij passen.
Verder: Puik werk !! :okdan:
 
Mooie melodie...rare intrigerende track, heeft wel iets van italiaanse of franse soundtrack.

Ik vind dat piano geluid om eerlijk te zijn niet zo heel mooi (Hij is nogal droog) wellicht als je dit verplaatst met een rauwe analoge polyfone synthsound....whatever :)

Die bassdrum vind ik er weer juist we wel bijpassen (Dan gebeurt er vast iets spannends in de film :D )
 
De pianopartij zou ik opnieuw doen.

Nu lijkt het net alsof je enkele basisakkoorden aan het inoefenen bent. Er is her en der zeker plaats voor akkoorden met een melodie erbij.
En tracht er ook wat meer dynamiek in te leggen, nu vemoed ik dat de ganse pianopartij met dezelfde velocity is opgenomen (gokje, waarde=64?)
 
Dit klinkt inderdaad erg leuk, denk dat het wel in een aftiteling van een harde aktie film kan.. als je net helemaal zit bij te komen van alle hard aktie, dan ff deze relaxe track onder de aftiteling maar dan wel zonder die beat.
Het enige kritiek wat ik zou kunnen zeggen, heb je zelf al gezegd :)
 
8D Ik las hier dat je al 6 jaar piano speelt. Misschien komt het 'hard' aan maar dat is echt niet hoorbaar hoor.

Dan moet je toch meer met die pianopartij kunnen doen?
 
Hmmm... ben bang dat ik het daarmee wel eens ben ja... helaas... Dan zou ik zelfs/zeker in dit geval naar de quantize grijpen... en op sommige punten gok ik dan dat die je aanslagen dan zelfs verkeert plaatst...

Voor de rest een leuke track als je net begint met produceren!
 
In potentie best een lekker nummer.