Murder song

Distortah85

Nieuwkomer
Lid sinds
23 augustus 2018
Berichten
4
Goeie dag allemaal .
In tegenstelling tot de meeste mensen steek ik gelijk van wal .
Maar voor dat ik dat doe stel ik me eerst even netjes voor .
Zoals je al wellicht kunt zien is mijn nick name Distortah 85 .
Ik produceer nog niet zo heel erg lang vanaf 2015 .
Hoe ik aan het produceren ben geraakt zit zo .
Een kennis van mij was DJ en op een middag toen ik bij hem was vroeg ik wat dat
nou allemaal inhield .
We zijn toen achter de Pc gedoken en ook ik mocht het eens even proberen .
Die poging leidde tot niks want ik had eerder de neiging liedje te luisteren, dan er actief mee bezig te zijn .
We sloten virtueel DJ af, en ik zag het icoontje van FL studio op zijn bureaublad staan .
Wat is dat vroeg ik hem en hij zij dat je daar je eigen platen mee kon maken .
Een andere kennis van hem had het er op gezet maar verder kon hij er weinig zinnigs over zeggen .
Ook daar zijn we even in gedoken .
Het Chanel rack moest wat langer en we hadden verder geen idee hoe dat moest .
Ik beloofde hem dat voor hem uit te gaan zoeken en dat was mijn eerste stap in het grote moeras .
Eerst een poos op YouTube wezen kijken en uit eindelijk een gratis verzie op mijn oude laptop geïnstalleerd .
Waarom ik Dat deed was om zelf ook wat uit te kunnen zoeken de tijd die vloog voorbij .
Naderhand wou ik de mogelijkheid hebben om dingen op te kunnen slaan , en daarom FL studio gekocht . Mijn oude laptop kon dat programma niet aan en daarom gelijk een geschikte laptop erbij genomen .
Lekker spelen lekker prutsen en ieder trackje werd steeds beter .
Door de tijd heen begon ik me af te vragen Hoe ik aan een hardcore kick kwam .
Die harde kick was toch een beetje het illegale vuurwerk vandaar dat me dat ging interesseren .
Belangrijkste vraag was toen kan dat allemaal wel met die beperkte middelen die ik had .
Ook daar in had toen wat tutorials in gevonden en geprobeerd precies
na te doen zoals ze dat deden .
Ik kwam op een geven moment tot een bepaald punt uit dat ik besloot les te nemen .
Eerst was het idee om muziek te gaan maken wat we allemaal leuk vinden dus dat is dus house .
Dat voornemen duurde niet heel erg lang want toen ik een house tracke moest ontleden stierven al mijn hersencellen af .
Dat was het moment dat ik toch maar besloot om voor hardcore te gaan .
Na een paar jaar oefen ben ik op een punt uit gekomen dat ik ook eens wat meer mensen laat horen wat ik allemaal doe .
Deze track staat al op het FL studio forum en via dat forum kreeg ik de tip om ook hier mijn werk met jullie te delen .
Dus bij deze ik hoop dat jullie hem leuk vinden .
Commentaren worden mee genomen in de muziek les .
Alvast bedankt voor de tijd en de aandacht




Ps ik hoop dat de link het doet .

Zo niet laat me ff weten hoe het wel moet want dit systeem werkt toch ffn wat anders dan gewend
 
Last edited by a moderator:
Welkom op het forum Distortah! Als je wilt, kun je jezelf nog even voorstellen in het Nieuwe Leden forum.

Een Soundcloud track embedden kun je doen door gebruik te maken van de tags en de url van je track ertussen te plaatsen. Dit kun je ook teruglezen in de uitleg die bovenin het Tracks forum is geplaatst. Let op dat je een https url gebruikt en dat je track bij Soundcloud niet op private mag staan als je hem wilt embedden.

Veel plezier gewenst op het Synthforum.
 
Joo.
ik kan hier zo 's morgens best op stuiteren. Je sounds vind ik best lekker, misschien een tikkie "voorspelbaar", maar herkenbaarheid schijnt een maatstaf te zijn voor de hitpotentie van een track.
Alleen je kick......... niet mijn ding. Teveel plok, te weinig body. (maar da's natuurlijk altijd ook smaak)
 
Back
Top