Stickertjes op je mengtafel(sufste thread ooit)

KeesVerkerk

Ouwe rot
Lid sinds
7 februari 2004
Berichten
1.067
Locatie
Leiden
Sapperdeflap, dit was al de 1000000ste keer dat ik misgreep op mn mengtafel en mn mix heb vernacheld. Ik wil dus graag stickertjes op mijn tafel doen zodat ik kan zien wat waar zit, maar ik vind het toch zonde om er zomaar iets op te plakken. Hoe kan ik dit slim oplossen??
 
Ik heb bij het postkantoor van die stickers gekocht die je er weer heel makkelijk af kan halen. :)
 
Schilderstape !!

Schrijft geweldig, en laat je mixer streeploos achter !

Ik trek voor ieder nieuw project gewoon een nieuwe reep schilderstape onder m'n faders door.
 
Gewoon met een watervaste stift erop, en dan met verfverdunner er weer af halen, dan krijg je gelijk een mooie retro look op je tafel naderhand :D
 
Of je print iets uit of een stukje papier en plakt het er met een stukje plakband op vast.

En als je bang bent dat het stickertje eraf valt ofzo, kan je altijd nog een kraspen pakken of een grafeerpen. Zo'n multidremel schijnt ook wel te werken.
 
Origineel geplaatst door C738
Kiek zo heb ik het gedaan :D
Schilderstape inderdaad :D

-C-

Schilderstape is inderdaad het handigst hiervoor. Je hebt alleen te breed tape gekocht; mackie tafels hebben speciaal ruimte waar dat dunnere schilderstape PRECIES inpast (2cm ofzo).
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Schilderstape is inderdaad het handigst hiervoor. Je hebt alleen te breed tape gekocht; mackie tafels hebben speciaal ruimte waar dat dunnere schilderstape PRECIES inpast (2cm ofzo).

Dat hebben de behringers ook (de mx 3282a iig wel)

En mijn eigen, bejaarde Focus ook. ;)
 
zó deed ik het tot een maandje of 2 geleden..
 

Attachments

  • mixer.jpg
    mixer.jpg
    81 KB · Bekeken: 57
Ik knip m'n stickertjes op maat,van etiketten....
laat niet makkelijk los,maar toen ik m'n vorige tafel verkocht moest ie toch schoongemaakt worden,
kleine moeite om dan ook de sticker-restjes er af te halen...

Dat afplak-tape staat zo slordig....;)
 
Zelf gebruik ik daar smalle Gaffa tape voor (schilderstape,... brr...) veel mensen weten niet dat je, naast de alom bekende zwarte of zilveren van 5 cm. breed, ook nog breedtes van 2,5 en 1,9 cm. hebt, in wit, geel, blauw, groen,.. you name it.
Scheurt makkelijk, geen lijmresten (demian, heb je die stickertjes er al eens afgehaald??) en ziet er ook nog eens gelikt uit.

kost ongeveer 5 euro per rol van 50 meter. Pak wel de originele (nichiban) en nooit "bouwmarkt" gaffa. Daarmee kan je zo de lak (in ieder geval bij Mackie) los trekken!!!
 
Origineel geplaatst door Remmelt
(schilderstape,... brr...)

Waarom ?

Als het alleen vanwege het "uiterlijk vertoon" is, okee, niet belangrijk voor mij.
Maar heb je ook nog andere nadelen ervaren ?
 
Mijn VS2480 heeft een witte strip onder de faders, speciaal
hiervoor gemaakt. Ik gebruik een droge-bord-stift, en kan die
gemakkelijke weer afvegen.

Mvg.

CoolRunning
 
Gaffa tape wordt zover ik weet het meest hiervoor gebruikt, want dat heb je als een goed burger altijd bij je (moet je natuurlijk geen zwart nemen).
 
Zwarte gaffa-tape beschreven met typ-ex :D

Mvg.

CoolRunning
 
Een Dymo labeler, Das pas handig! En laat verder geen sporen achter
 
Ik heb van die matte tape onder de faders geplakt, van 3M is dat geloof ik, laat los zonder lijmresten en het is doorzichtig dus je ziet je mixert er gewoon doorheen (moet je wel witte vlakjes op de mixer hebben zoals mn spirit).
Ik heb er met zwarte stift weer opgeschreven, als er iets verandert op de mixer trek ik het zo weer los en begin opnieuw.
 
van mij is het gewoon (behringer 3282a) een lange witte papieren strook waar de dingen op geschreven zijn.. aan het begin en einde is hij vastgeplat met gewone transparante stukjes tape van 2 cm...

Blijft mooi liggen in de gleuf.. heb er geen last van..

Schilderstape = slecht idee voor lange duur: na verloop van tijd (vooral door zonlicht) droogt de lijm en tape uit en laat het HEEL smerige resten achter.. en ik kan het weten, op school gebruiken we niet anders dan zulke tape, en als je niet tijdig het eraf trekt scheur je je blad papier die eronder ligt [/einde wijsneus modus]

3M verkoopt ook (dure) (witte) verwijderbare tape.. zonder lijmresten..
 
Ik gebruik schilders tape (de meeste hier denk ik wel) en gewoon lekker met zo`n merkstift kliederen, ben je klaar is het lekker makelijk wegtehalen zonder resten.

Je kan ook Linnen/podium tape gebruiken, laatals je het te lang laat zitten resten achter en is bovendien DUUR.
 
Ook handig...maar wel permanent.


image-slaghamer.jpg

slagstempels-1.jpg
 
Back
Top