Stoned, dronken of nuchter?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
flink onder invloed van alcohol en dan de muziek lekker hard= vragen om gehoorbeschadiging
flink invloed van welke drugs dan ook op een podium kruipen komt de muziek ook niet echt ten goede
ik vind het verder een beetje rare discussie voor hier op het synthforum, zou veel liever over mac computers praten
 
Re: Stoned, dronken of nuchter?

Origineel geplaatst door Javascript
Jawel dit is zeker wel muziek gerelateerd..

Ik zelf maak echt alleen muziek als ik stoned en/of dronken ben, dan is mijn fantasie echt onbeperkt, ik leef in een soort matrix met allemaal samples, noten en m'n MPC os om me heen. Als ik nuchter ben, maak ik echt de gaarste beats gewoon, zo droog. Maar als ik onder invloed ben, klinken m'n beats veel lekkerder.


Als jullie bezig zijn om muziek te bakken, zijn jullie dan nuchter, dronken of stoned?

Altijd onder invloed van koffie, wijn, of vruchtensap. Ik heb maar een zeer kleine hoeveelheid nodig om de werking van een stof te ondergaan. Nooit drugs of bier voor mij. Altijd goede wijn. Wiet werkt niet.
En TIP: probeer eens Lavakoffie. Echt lekkerder dan D.E.:eureka: :maffia: :mexico: :doei:

:koffie:
 
vruchtensap , inderdaad
mijn voorkeur gaat uit naar appelsap op het podium
en veel kraanwater, bronwater vind ik "doods" smaken
 
Origineel geplaatst door 6 trak
zuipen en dopen doe niet als je iets origineels wilt neerzetten qua muziek...

hoe meer, hoe beter. De hersenen, grappige producten der evolutie van de menselijke soort, zijn soms een grote last voor originele dingen. - nee , meer een hulp middel.


En STOP eens met die signature.. .. :)
 
Als ge stoned een nummer maakt LIJKT het lekker te lopen, maar als ik er s'anderdaags naar terug luister denk ik : weg ermee!

heb trouwnes al eens voorgehad dat het in m'n koppie nogal flikkerde, en m'n pc kreeg het over! Echt! No imagination.

Nu blijf ik er netjes vanaf. Nuchter bak je er meer van :mega:
 
Re: Stoned, dronken of nuchter?

Origineel geplaatst door Javascript
Jawel dit is zeker wel muziek gerelateerd..

Ik zelf maak echt alleen muziek als ik stoned en/of dronken ben, dan is mijn fantasie echt onbeperkt, ik leef in een soort matrix met allemaal samples, noten en m'n MPC os om me heen. Als ik nuchter ben, maak ik echt de gaarste beats gewoon, zo droog. Maar als ik onder invloed ben, klinken m'n beats veel lekkerder.


Als jullie bezig zijn om muziek te bakken, zijn jullie dan nuchter, dronken of stoned?

tja dan weet je eingelijk ook waar al het geld voor nieuwe gear heen verdampt of in rook op gaat
 
Origineel geplaatst door Bobby
Als ge stoned een nummer maakt LIJKT het lekker te lopen, maar als ik er s'anderdaags naar terug luister denk ik : weg ermee!

heb trouwnes al eens voorgehad dat het in m'n koppie nogal flikkerde, en m'n pc kreeg het over! Echt! No imagination.

Nu blijf ik er netjes vanaf. Nuchter bak je er meer van :mega:

Haha! Tsja.. wat is nuchter. Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen..
 
Re: Re: Stoned, dronken of nuchter?

Re: Re: Stoned, dronken of nuchter?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg

En TIP: probeer eens Lavakoffie. Echt lekkerder dan D.E.:eureka: :maffia: :mexico: :doei:

:koffie:

Of Lavazza Roodmerk (Crema&Gusto mag ook maar is dure onzin); uit de caffétiera netuuk.


ISPdeRuiter
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top