Idols 2003

justin

Shauna
Lid sinds
7 april 2003
Berichten
1.915
:D Dat word weer lachen,gieren en brullen. Vanvaond de eerste uitzending. Toch leuk leed vermaak.:) \

Of nie dan. Worden toch weer van die eendagsvliegen.8~
 
Re: Idols 2003

Origineel geplaatst door justin
:D Dat word weer lachen,gieren en brullen. Vanvaond de eerste uitzending. Toch leuk leed vermaak.:) \

Of nie dan. Worden toch weer van die eendagsvliegen.8~

ik weet niet hoor... als ze al dat geld dat er in die zooi omgaat nou 'ns aan echte muzikanten geven zoals synthforummers... kunnen wij weer lekker vette synths kopen en superabstrakte muziek maken waar geen hond in geinteresseerd is.;)

ff serieus... ik vind't voornamelijk zielig voor de kandidaten... niet dat ze voor lul staan, maar dat ze hun ziel aan de duivel verkopen voor de kans op een halfjaartje lege roem...
 
Ze zien geen zangers of muzikanten maar geld staan , en de jury zit daar
ook maar voor spek en bonen omdat zij niet uitmaken wie door gaan dat doen
wel andere mensen voor hun.

Ik vind het gewoon jammer want er zal zeker talent tussen zitten.
 
Re: Re: Idols 2003

Re: Re: Idols 2003

Origineel geplaatst door koediman


maar dat ze hun ziel aan de duivel verkopen voor de kans op een halfjaartje lege roem...

Waar kan ik me aanmelden :duivels: :D ? Zoiets noemde ik vroeger altijd verkering :)
 
Origineel geplaatst door dione
Idols ? Wat is dat ?

Proficiat! Hulde!

Paradoxaal genoeg is het enige nuttige, dat men bij dergelijke
incestueuze media-non-evenementen kan ondernemen, er niets
van af te weten.
In de Derde Wereld heeft men dit soort existentiële problemen niet,
maar weer hele nijpende andere. Zie -> de wet van behoud van ellende.
Het blijft pompen of verzuipen, indien men niet wenst aan te modderen.

Herfstschrijningen slechts van jullie toegenegen oom,
maar niettemin een welgemeend "Doei" jegens allen,
ISPdeRuiter
 
hahaa, ISP weer in de bocht!
8o)

Idols? Ik haat dat takke programma. (excuseer mijn nogal gepolariseerde houding)
 
Het is aan mij niet besteed hoor.
 
Origineel geplaatst door fuse
Het is aan mij niet besteed hoor.

Nee Fuse ,volgens mij heb jij je stiekum ingeschreven en hier lekker de schijn ophouden he!:D
 
ik durf nooit te kijken ivm plaatsvervangende schaamte...... zelfkastijding dus
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hier hoef je je niet voor te schamen.....een paar miljoen nederlanders zit om 2100u voor de buis :)

ja dat zijn die paar miljoen die ook naar Marco Borsato, Blof en elke commerciele zooi die ze voorgeschoteld krijgen luisteren en het nog goed vinden ook.
 
Idols is gewoon k*t.
Hooguit is het eens vermakelijk om tijdens de voorrondes te kijken hoe kindertjes bot afgezeken worden door een over het paard getilde platenbons, maar verder is het gewoon k*t, ZWAAR k*t............. :(
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Idols is gewoon k*t.
Hooguit is het eens vermakelijk om tijdens de voorrondes te kijken hoe kindertjes bot afgezeken worden door een over het paard getilde platenbons, maar verder is het gewoon k*t, ZWAAR k*t............. :(

vind ik ook,
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Idols is gewoon k*t.
Hooguit is het eens vermakelijk om tijdens de voorrondes te kijken hoe kindertjes bot afgezeken worden door een over het paard getilde platenbons, maar verder is het gewoon k*t, ZWAAR k*t............. :(

Ik deel uw mening (m.u.v. de scheldwoorden :D ).
 
gewéldig programma


over het paard getilde platenbonzen? Wat te denken van over het paard getilde kereltjes en dametjes die zeker weten dat ze geweldig kunnen zingen (ik zing al mijn hele leven blabla daar zal t niet aan liggen blabla mijn vrienden zeggen blabla), waarbij het ze compleeeeeet en volledig ontbreekt aan enig deeltje eigenkennis of realistische inschatting van het eigen kunnen.

Ik had tijdens idols helaas sociale verplichtingen (ierse pub.....), maar ik heb het gewoon keihard opgenomen en vanmiddag gekeken! tjakka! eindelijk weer eens wat moois op tv!
 
het was weer tenen-krommend..geweldig dus ;)

maarre ff wat anders...zit jerny daar nou namens conamus? en zo ja, is conamus niet een door de overheid (en dus indirect door de belastingbetaler) gesubsidieerde organisatie?
 
Back
Top