Novation DrumStation

De 909 geluiden zijn goed, vooral als je over de kick een beetje distortion heen gooit!! Ok je krijgt er niet echt super harde kicks uit (zoals bij de jomox) maar dat hoeft voor mij niet echt.
 
De 909 geluiden zijn goed, vooral als je over de kick een beetje distortion heen gooit!!

Ben toch nieuwsgierig, wil hem zelf namelijk ook, hoe is de geluidskwaliteit als je meerdere geluiden tegelijk gebruikt ?

Greetinx DJ R2, RSI Records
 
Dat klinkt relaxed. Maar het beste is als je ieder geluid door een andere output gooit dat mixt wat lekkerder. Het enige probleem is dat mijn mengpaneel daar te klein voor is.........;{
 
Hij is prima te gebruiken voor trance, ook de kicks!
Goed uitsturen is het belangrijkste dan kun je de kick
net zo hard maken als je wilt.

gr. Mario
 
Klinkt goed zo te horen en ja, goed uitsturen is vrij belangrijk inderdaad.
Met wat distortion kun je zo een goeie hardcore bassdrum eruit toveren :).
 
Laat ik het anders zeggen, je krijgt er geen snoei harde basskicks uit....
 
das helemaal waar, doch als je de kick eens vol distort en met alle gain open door je tafel heen haalt, dan wordt het al aardig een lekkere scheurkick :)
 
Ja dat klinkt wel leuk maar dan krijg je van die roode lampjes die gaan branden volgens mij wil je mengpaneel dan zo iets zeggen als au dat doet pijn. Oftewel volgens mij is dat niet zo goed.....
 
En dat heet oversturen en dus disstortion!
Al met al moet ik hem dus gewoon maar gaan aanschaffen ?

Enne Blinx heb je nou versie 1 of 2 ?

Greetinx DJ R2, RSI records

Opeens heb je het, je wordt conducteur !
 
Origineel geplaatst door Blinx
En levert dat dan wel of geen problemen op voor je mengpaneel???

Verschilt per mengtafel. Maar een goeie tafel moet hier volgens mij geen problemen mee hebben zolang je het natuurlijk niet overdrijft.

Maar je kan natuurlijk ook zo'n gitaarpedaaltje van boss kopen. Dat klinkt veel beter en je hebt meteen weer een paar extra knoppen om aan te draaien
 
Ook mee ens, een input van een tafel kan maar zoveel hebben, doch een goeie is bij de inputs redelijk beveiligd.
Veiliger is inderdaad een pedaaltje wat het gewoon voor je doet. Dan blaas je je ingang van je tafel ook niet op :).

Ik zeg niet dat een Mackie 8bus eeuwig leeft maar ze zijn er best goed mee en je kan best veel trucjes uithalen op zo'n tafel.

greetz...
 
Back
Top