Voor als je eens iets unieks wilt hebben:

Haha zag deze ook al voorbij komen! Geniaal (en heel tijdrovend).
Wel jammer dat ze constant geluid lijken te maken, maar petje af voor het hele project!
 
Ja idd echt een wreed en epich kanaal. Ik vraag me af of "look mum no computer" alleen die dude is of dat er een heel team achter zit.
Anyhow erg cool. Ook de sampleris erg cool!
 
Het feit dat de leden van het Fubrykoor die op dat moment niet moeten zingen gewoon wat aan het wauwelen zijn vind ik in deze context wel leuk. Doet geen afbreuk aan het eindresultaat en is precies hoe ik me een Furbykoor voorstel.

Mooi werk hoor. Circuitbending kan iedereen, maar er een -op zijn manier- bruikbaar instrument van maken is minder evident.
 
Krediet aan dit forum dat we via deze weg geniale stimulatie kunnen krijgen in de vorm van De Muppets, Lyra-8, e.a. fantastisch spul. Keep it coming guys ! ;-)
 
Ja idd echt een wreed en epich kanaal. Ik vraag me af of "look mum no computer" alleen die dude is of dat er een heel team achter zit.
Anyhow erg cool. Ook de sampleris erg cool!

Ik denk zelf dat er inderdaad een heel team achter zit om deze gast te supporten/in de markt te zetten...
 
Zitten best bruikbare video's tussen. Geen idee hoe ik daar ooit terecht ben gekomen... via via via via via iets.
 
Ik denk zelf dat er inderdaad een heel team achter zit om deze gast te supporten/in de markt te zetten...

Hij laat zich in ieder geval sponsoren via Patreon. En Red Bull heeft ook al een duit in het zakje gedaan.

Even ongelooflijk terzijde, maar ik heb het altijd opmerkelijk gevonden hoe "patron" in het Engels de klanten van het restaurant zijn, en in het Frans (en Vlaams dialect) de uitbater. Kwestie van even lijnrecht tegenover elkaar te staan. :) In de betekenis die hier relevant is, zijn we het wel met elkaar eens (patroonheilige als in "sponsor").
 
Back
Top