Kate Bush

Haar muziek wordt nog steeds goed verkocht / beluisterd...en ze heeft nog altijd (een klein groepje) trouwe fans. Dat zegt wel wat, na zoveel jaar (waarin ze vaak lang de tijd nam om een nieuw album op te nemen).

Kate Bush bewonder ik om haar bijzondere zangtechniek en de zeer kunstzinnige albums die ze gemaakt heeft, maar (graag) naar haar muziek luisteren doe ik niet. Zoals ik dat bijv. ook niet met Tori Amos heb.
 
en ze heeft nog altijd (een klein groepje) trouwe fans

Ik zag in een docu dat er een groepje trouwe fans elk jaar in de buurt van waar ze woont haar verjaardag vieren maar zij nooit iets van haar laat horen.
Ze schijnt tot in het krankzinnige op haar privacy gesteld te zijn.
 
De krankzinnigen zie zij die elk jaar bij haar in de buurt haar verjaardag komen vieren. Daar zou ik ook ver van blijven.
 
Deze clip (in de stijl van Cloudbusting) had ik nog nooit eerder gezien!
Schijnt dat-ie in de UK niet op televisie vertoond mocht worden wegens te griezelig, hahaha!

 
"They told us all they wanted was a sound that could kill someone from a distance"
Heb daar het singletje nog van, mooi nummer!
en ze heeft nog altijd (een klein groepje) trouwe fans.
Ik denk dat dat groepje een stuk groter is dan je denkt. De concerten die ze laatst gaf waren erg snel uitverkocht.
 
Wuthering Heights natuurlijk! (dan die thunderdome mix.)

Haha, Kate Bush man..! Zou het familie zijn van ome Sjors?:P
 
Ik kende eigenlijk ook alleen de bekende nummers, maar nu op Spotify 50 words for snow aan het luisteren, heel mooi en wat leuk dat ze nog steeds muziek maakt!

Ik dacht dat ze een tijd gestopt was (moet even kijken waarom dit precies was) maar heeft volgens mij nu weer iets nieuws. :okdan:

Uiteraard muziek van haar heb :halleluja
 
'50 words' is ook alweer een jaar of 7 oud...
Cd heb ik zelfs een jaar of 5 geleden op een rommelmarkt gekocht :D
Je moet er van houden zei de verkoopster.
Ik vind het wel een heel geslaagd album
 
'50 words' is ook alweer een jaar of 7 oud...
Cd heb ik zelfs een jaar of 5 geleden op een rommelmarkt gekocht :D
Je moet er van houden zei de verkoopster.
Ik vind het wel een heel geslaagd album

Idd (moet het even uitzoeken) helaas ook weer 7 jaar geleden.
Wel deze docu even opgesnord:

 
Sjonge, wat een kop trekt ze daar haha.

Maar die track bedoelde ik idd, ik heb em ergens nog die dubbel CD. Me vader was er nooit zo blij mee...
 
Back
Top