Geluidje gezocht (oude hardcoreplaat)

wow, goe, die had ik nog niet,, merci Septic !!,
(Die kan ik ook weer eens batch proccess omzetten naar .syx met m'n convertor) anders de Ctrlr converter
 
stack em up mf
Haha ja ik dacht er wel aan, maar ik wil heel graag zo dicht mogelijk bij de bron blijven. Dus een hoover met zo'n stabje uit een van die andere platen, we komen in de buurt.
Net als die kick. Uiteraard 909, maar mogelijk ergens gesampled (misschien van Lenny Dee?) en niet zelf zo stevig gemaakt.
 
ja:

maar tja, ik kan ineens gans de directory omzetten naar .syx files, maar zonder de preset naam ingewerkt in de .syx, daar heb ik nog geen goesting voor gehad


Een bij de OSX Rave Generator versie kun je de losse wav samples vinden,, Maar ik zie maar 88 wav's ??
 
Ja, da's de aJuno Rack,,

Het aJuno 1 Keyboard is wel iets speciaals, Geen velocity, Geen MPress, en die stuurt altijd een all note off message,,

Heel raar, en perfect om latency free "note staccatto's" of gated notes in te geven met de STE

Maar okey, 't gaat hier over rave sounds,, en khad weer een bug in mijne SynthCtrl,,
tja,, als't werkt is dat allemaal plezant,, morgen meer,,
 
Ik heb op m'n Sample SSD eindelk eens gezocht naar "Hardcore"

Ik ben niet voor dat Gerne, maar daar vind ik idd wel de jaren 90's Retro House Rave Synths mee,,

Ik wil die rave sounds latency free verder blijven recorden op de STE met het ajuno keyboard met fouten en zoals synthmania dat doet,,
de toetsen aanraken zoals een bass gitar,,

tja, dat kon ik natuurlk niet met een amiga tracker tot '5' jaar geleden

En daarom vind ik die hardcore ingespeelde of geprogrammeerde noten niet goed, idem voor die jungle met OctaMed, dat swingt niet,,
Okey,,
 
Back
Top