Bang voor Rob de Nijs

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
3.931
Locatie
Leeuwarden
Mijn maatje Relaxz is bang voor Rob de Nijs!

Waarom???

Dat laat hij je wel horen op onze foute remix-site!!!

Klik op www.solidbasics.com/remix en kies: Antarez and Relax - Bang voor Rob de Nijs.mp3

Na deze track zal hij niet de enige angstige zijn...
 
Complimenten!

Goed voor de lachspieren! Knappe mix. Vooral die Crispy geluiden (met name onstaan door die lage frequentie) zijn top.


Ben benieuwd wat jullie van de tune van Bassie en Adriaan gaan maken. Die is nog in de maak las ik op jullie site.

De song: "Even aan mijn moeder vragen" is trouwens van de band "Bloem", er stond immers een vraagteken bij.

Erik
 
damn :D

Rob is aardig verkracht, zal belinda leuk vinden ;)

Lachen!

Bang Bang.....

Heb nog wat meer trackjes gedowned voor de gein... leuk hoe jij / jullie (?) al die ouwe hollandse krakers uit de ouwe doos halen en er een eigen interpretatie met een stevige basskick aan geven...

jerzz
 
Belinda brrrr.... blijft altijd schrikken als je de Prive, Story of Weekend openslaat.
 
De remix van Bassie en Adriaan staat even op "pauze".
Ben nu zelf eerst Tim Immers - Liever dan Lief aan het afronden!
Vervolgens maak ik de remix van Met de Vlam in de Pijp van Henk van de Wijngaard af.
Daarna komen die clown en die acrobaat aan bod...8o)

Wat Relaxz zijn remixrazernij in de nabije toekomst zal voortbrengen weet ik nog niet, maar dat zal hij ongetwijfeld zelf binnenkort wel posten! :)

B.t.w. we maken zowel afzonderlijk als samen van deze foute remixes. Voor meer info over onze activiteiten: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17904
 
Man zijn die remixen lekker fout....

Aangekomen bij die remix van Oboema lag ik echt dubbel....

Als je de link naar zn waterpijp is de bedoeling duidelijk...:L Oboema is hier zwaar onder de invloed van...
 
Origineel geplaatst door NewStyleSascha
Als je de link naar zn waterpijp is de bedoeling duidelijk...:L Oboema is hier zwaar onder de invloed van...

En hij was niet de enige toen de remix gemaakt werd, hahaha! :peukie:
 
Ik vraag me nogsteeds af hoe de combo bob marley en rammstein t met elkaar zouden doen.. kan helaas geen a capella nummers vinden van rammstein... vandaar eerst maar dit helse product.. nog bedankt voor t posten trouwens, SD!
 
Mijn favoriet is de remix van Rita Corita (underground bakkie koffie)
 
Inderdaad, we gaan echt niet uren lopen programmeren om een paar van die onnozele hollandse platen te "verkrachten", hoor! Gewoon ff zo'n fout nummer downloaden, vervolgens verknippen en tenslotte in een tracker-programma er een "hit" van maken.
Dus 6Trak, jouw bewering dat dit Mod-muziek is, klopt helemaal! :D
 
hmmzzz... ik hoef 't niet eens te downloaden om te raden hoe het gaat.
maar ja, melig is 't wel.
 
OFF-TOPIC!!!

wat stond er op hun site..... jawel ????-even aan mijn moeder vragen
was dus als hulp bedoeld...

:kont: :kont: :kont:
 
Back
Top