Commentaar a.u.b. : Lissen to thiiss ACID

Ik vind dit wel een lekkere track hoor! De realtime transpose doet het goed bij mij :)
De 303 klinkt goed, die distortion is prima. Ik ben zelf wel een vrij groot fan van die resonance die later in de track komt. Daar zou je wat eerder kunnen laten gelden...
Je panning is wat over the top bjj sommige geluiden en bij hi-hats zit helemaal geen panning?
Ook viel me op dat niet alles even goed te horen is - vooral als die mid-grom-synth z'n intrede doet.
Keep it up!
 
He dank je wel voor de reacties.
Mischien rare vraag : is de bas te hard ???


Ik ben zelf wel een vrij groot fan van die resonance die later in de track komt. Daar zou je wat eerder kunnen laten gelden...

Op welke tijd bedoel je dat ?



Je panning is wat over the top bjj sommige geluiden en bij hi-hats zit helemaal geen panning?


De K4 pingpong delay klinkt te veel aan 1 kant dat klopt,
is een stereo kanaal, ik zal tog eens kijken of die wat gepanned kan en wat harder.
Hihats stereo komt eraan, ik zal kijken wat ik kan doen.


Ook viel me op dat niet alles even goed te horen is - vooral als die mid-grom-synth z'n intrede doet.



Is die grom synth te hard bedoel je ?
 
Met een soldeerbout, blij om te horen dat ie echt genoeg klinkt.
Binnenkort ga ik met SPI bezig, en hoop ik nog 1 te kunnen maken met digipots. ( originele sound met midi in te stellen )
Dat tweaken is veelste moeilijk vind ik.
( bijna alle sounds zijn trouwens zelf gesoldeert, alle drums zoiezo, alleen de sampler, korg en K4 en de effecten heb ik niet zelf gebouwd )
 
He dank je wel voor de reacties.
Mischien rare vraag : is de bas te hard ???




Op welke tijd bedoel je dat ?






De K4 pingpong delay klinkt te veel aan 1 kant dat klopt,
is een stereo kanaal, ik zal tog eens kijken of die wat gepanned kan en wat harder.
Hihats stereo komt eraan, ik zal kijken wat ik kan doen.






Is die grom synth te hard bedoel je ?

Resonance bij 6:10, daar ga je wat meer los met de automation. Dat maakt het vetter.
Ik vind de bas niet te hard.
Die gromsynth is goed in volume maar zou wat filtering in de lage frequenties mogen zodat hij minder in de weg zit.
Thanks!
 
Back
Top