Minimaal OP-1 gefreubel in het park.

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Voor de anderhalve luisteraar die het wellicht leuk vind om naar minimale/duistere/lo-fi/tape ambient te luisteren.. Ik heb weer van het lekkere weer genoten samen met de OP-1.

Enjoy!

 
niet slecht hoor, maar 16 minuten was het maximum voor mij, daarna begon ie me te irriteren.

Wellicht de overige minuten luisteren als je in een betere bui bent? :D
Bedankt voor het luisteren in ieder geval :okdan:
 
luisteren als je in een betere bui bent?

Klopt als een bus. Ik werd wel wat nerveus door die Russische radiofrequenties, maar verder dan dat was ie prima. Ik ben blij dat ik hem nu helemaal heb uitgeluisterd. Well done man !! :)
 
Top! Is deze ergens downloadable? Lijkt me wel chill voor in de auto.
Sorry man.. Ik moet echt een keer een Bandcamp pagina gaan opzetten, want ik krijg die vraag meer en Soundcloud ben ik wel een beetje klaar mee en zij ook met mij, maar je kan via clipconverter.cc het geheel makkelijk naar een .mp3 omzetten.. veel aan kwaliteit zal je er toch niet op verliezen met deze lo-fi jam :D

Klopt als een bus. Ik werd wel wat nerveus door die Russische radiofrequenties, maar verder dan dat was ie prima. Ik ben blij dat ik hem nu helemaal heb uitgeluisterd. Well done man !! :)

Helemaal leuk man! Ik ben blij dat je het nog een kans hebt gegeven :okdan: nogmaals dank!
 
Zo... Een trip van een half uur met een aaneenschakeling van kippenvelmomenten. De nostalgie druipt ervan af op de een of andere manier Lasof de boodschap is dat het vroeger ook best OK was :). Heel erg mooi. En als ik later groot ben, wil ik dit ook kunnen maken.
 
Beste Dokter,
Bedankt voor de mooie woorden en je bent de eerste die de boodschap heeft ontvangen en daar hecht ik veel waarde aan! Het leuke van de video is voor mij persoonlijk dat mijn oudste dochter af en toe in het 'speel rek' klimt op de achtergrond en ik 'muziek/geluid' zit te maken die 'gewoon' was toen ik haar leeftijd had ;)
 
Lekker bezig Mark (wederom)
Idd lekker nostalgisch (qua sfeer en gevoel) :okdan:
Helemaal goedgekeurd wat mij betreft (dit zo zonder enige twijfel zou aanschaffen als dit op een lp zou staan)
**** dat is een compliment :)
 
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik je video niet eens bekeken had :). De muziek spreekt kennelijk voor zich, ook zonder beeld.

Nu ik hem nog eens heb beluisterd, weet ik ineens waar het me aan doet denken, althans de stijl en sfeer (niet de compositie). Ik moest denken aan Spirit of Eden van Talk Talk. Mooi was die tijd :).
 
Back
Top