Minimaal OP-1 gefreubel in het park.

Lekker bezig Mark (wederom)
Idd lekker nostalgisch (qua sfeer en gevoel) :okdan:
Helemaal goedgekeurd wat mij betreft (dit zo zonder enige twijfel zou aanschaffen als dit op een lp zou staan)
**** dat is een compliment :)

Veel dank Warenhuis! Dat is een leuk compliment :) Ik ga dit binnenkort eerst een proberen op Bandcamp te zetten, aangezien er gek genoeg meerdere belangstellende zijn die het graag willen hebben.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik je video niet eens bekeken had :). De muziek spreekt kennelijk voor zich, ook zonder beeld.

Nu ik hem nog eens heb beluisterd, weet ik ineens waar het me aan doet denken, althans de stijl en sfeer (niet de compositie). Ik moest denken aan Spirit of Eden van Talk Talk. Mooi was die tijd :).

Zo dat is een mooi compliment zeg!! Het nummer 'wealth' van die plaat vind ik echt geniaal!
 
Goed bezig hoor :okdan: Kan inderdaad zo uitgebracht worden dit. Ik had al wel interesse in een OP-1, nu staat ie definitief op m'n verlanglijstje :)

Veel dank Rikus! Het is een 'one of a kind' ding die OP-1 ;)
 
ik dacht van even een paar seconden te luisteren en voor ik het wist had ik em van voor naar achter uitgeluisterd !

straf gedaan hoor
 
Sorry dit is niet het soort muziek dat ik begrijp. Maar wel gaaf om te horen wat je zoal kunt maken met dat ene apparaatje, ik zou er graag eens mee willen spelen.
 
ik dacht van even een paar seconden te luisteren en voor ik het wist had ik em van voor naar achter uitgeluisterd !

straf gedaan hoor

Super! Bedankt :)

Sorry dit is niet het soort muziek dat ik begrijp. Maar wel gaaf om te horen wat je zoal kunt maken met dat ene apparaatje, ik zou er graag eens mee willen spelen.

Leuk speelgoed ;)


Thanks Champ!

Voor de liefhebbers heb ik dit (en andere zooi) nu op mijn Bandcamp pagina staan:
https://rephazer.bandcamp.com/album/sketches-in-between-the-noise

Voor de echte hollander kunt u met de volgende 5 codes het album gratis downloaden op:
https://rephazer.bandcamp.com/yum

pqfl-x8zb
8bdh-jrkx
xkq6-52cq
hzg2-bc4t
j2kd-xheb

Maar een kleine bijdrage waardeer ik uiteraard zeer :)
Laat het even weten als je 1 code gebruikt hebt :okdan:
 
Deze Hollander heeft net de volgende code gebruikt! > hzg2-bc4t

Waarvoor je nu eeuwige dank krijgt :halleluja:

En ik heb het gedeeld op Facebook ;)

Bedankt voor het delen en graag gedaan.
Geniet er van op een typisch Hollandse dag ;)
 
Alle codes die ik hier had geplaatst zijn al gretig in gebruik genomen zie ik... Graag gedaan en tot ziens ;)
 
Wow, is dat alleen uit dat kleine bakje? En dat kan buiten/in het park gemaakt worden zie ik?
 
:okdan: Marc.....

Gaat morgen even over de home Amphions :W
Thanks :okdan:

Top, ik hoop dat de Amphions het overleven :okdan:

Ik heb net code j2kd-xheb gebruikt. Bedankt, ik ga zo even luisteren.

:okdan: graag gedaan

Net hzg2-bc4t gebruikt, ga zo al je tracks beluisteren. Super!

Hoop dat er iets leuks tussen zit :okdan:

Wow, is dat alleen uit dat kleine bakje? En dat kan buiten/in het park gemaakt worden zie ik?

Klopt, de gebruikte samples zijn wel vooraf verwoest met behulp van een gare bandrecorder ;)
 
Klopt, de gebruikte samples zijn wel vooraf verwoest met behulp van een gare bandrecorder

Vet, ik heb nog een akai Reel to reel, eens aansluiten haha.
 
Kan je ook een soort mixdown maken met EQ enzo, of mix je de losse sporen op je computer?

Kan in principe beide echter heb je op de OP-1 maar 2x 6 minuten om 'de stereo mix' op te nemen dus heb ik de Zoom H4n gebruikt om deze langere sessie op te nemen.
 
Vet, ik heb nog een akai Reel to reel, eens aansluiten haha.
Ik hou van de tape sound dus ik kan dat alleen maar aanbevelen ;)
stukje rond 25 minuten is 8~

waarom wil ik nu een OP-1?

:okdan: Bedankt, nu snap ik waarom dit op de Facebook frontpage van Teenage Engineering te vinden is.. Toch eens met die lui praten en vragen of ze niet 7 euro kunnen missen voor een stukkie muziek met al die OP-1's die ik voor hun versleten heb hahaha
 
Back
Top