De Facto - Solitude [Melodic Techno]

Hele mooie track maar met de mix is nog wel winst te behalen.

Goede tips, super! Ik heb pas sinds een maand het gevoel dat ik het mixen een beetje onder de knie krijg. Meestal deed ik maar wat, en nu snap ik meestal ook waarom :D Met referentietracks valt er ook nog veel winst te behalen. En ik neem je tip van de hats mee, goede. Dank voor het luisteren :okdan:

P.S. Ik ben dol op nieuwe plug-ins en technische snufjes. Maar ik heb me met afstand het meeste verbeterd door goed te luisteren naar andere tracks. Dat had ik 10 jaar eerder moeten verzinnen. Maar beter laat dan nooit.
 
P.S. Ik ben dol op nieuwe plug-ins en technische snufjes. Maar ik heb me met afstand het meeste verbeterd door goed te luisteren naar andere tracks. Dat had ik 10 jaar eerder moeten verzinnen. Maar beter laat dan nooit.

Kan ik me goed voorstellen! Werken naar het niveau van een referentietrack is een ideale leermeester, met welke tools je dat doet maakt veel minder uit idd.
En daarbij is het mixen van je eigen track nog weer veel moeilijker dan die van een ander omdat je al gaandeweg gewend bent geraakt aan je track
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top